Dobře vyškolený a oboru znalý personál je zlatý důl. V Agrozetu má vzdělání tu nejvyšší prioritu.
Tento týden začíná každoroční maraton školení servisních mechaniků v mateřském závodě Pöttinger v Grieskirchenu. Snaha o vysokou kvalitu mechaniků vedla k vybudování vícestupňového systému servisní podpory produktů Pöttinger. Celé servisní školení toto rozložení kopíruje.
Struktura začíná u produktových specialistů Pöttinger z Grieskirchenu, kde má každý svěřený vlastní segment a může se plně koncentrovat na jeho daná specifika.
V přímém kontaktu s rakouskými specialisty jsou servisní zástupci Pöttinger z ČR a SR (Pepa Vlach, Honza Mach, Standa Babka a Miro Marušiak), kteří koordinují jednotlivé servisní případy z České a Slovenské republiky. Oporou a partnery jim jsou servisní specialisté z Agrozetu (Viktor Ludvík, Milan Strouhal, Jiří Danilet a Květoslav Žvátora).
Všichni výše vyjmenovaní se v prvním týdnu seznamují s novinkami, vzájemně si předávají své zkušenosti, zpětnou vazbu od zákazníků a připravují se na poslední stupeň školení, které je připraveno pro české a slovenské mechaniky jednotlivých dealerů.
Konstruktivní náměty a připomínky vznesené během kteréhokoliv stupně školení nezapadnou a je jim věnována velká pozornost. Po jejich analýze a schválení následuje případná úprava konstrukčních prvků nebo výrobních postupů.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.