E-mail: trubac@agrozet.cz
Design špičkové řady zemědělských strojů AGRI PLUS byl přetvořen s ohledem na obsluhu. K významnému zvýšení komfortu a tím i zvýšení výkonu přispívá zcela přepracovaná futuristická kabina. V nové kabině 2018 jsme chtěli propojit italský původ a rukopis jednoho z nejslavnějších italských designerů: Guigiaro Design.
Proto nyní nabízíme zemědělcům manipulátor špičkové kvality.
Agri Plus je teleskopickým manipulátorem s vysokým výkonem a nejvyspělejší technologií v oblasti manipulace. Velkou předností tohoto stroje je skvělý výhled do všech stran, dokonalá manipulovatelnost a celková univerzálnost použití.
AGRI PLUS 42.7 a AGRI PLUS 40.9 jsou vybaveni výkonem až 150 hp: ten skrývají nové motory plně elektronicky řízené, které mají optimální výkon a účinnost.Motor o objemu 4485 cm3 nabízí nejvyšší výkon při 1800 otáčkách. Splňuje nejpřísnější emisní normy Tier 4F a je šetrný k životnímu prostředí. Pomocí DOC a SCR snižuje výfukové plyny dle emisní normy Stage 4.
VYSOKÝ VÝKON
- točivý moment 636 Nm/1500 ot.
ELEKTRONICKÉ ŘÍZENÍ
- kompletní elektronické ovládání: optimalizovaná účinnost
DLOUHÝ PRACOVNÍ ROZSAH- vysokoobjemová nádrž: 175 l nafta + 35 l nádrž na močovinu
Vario Systém EVO 2 (VS) – tato převodovka se skládá z hydraulického čerpadla a dvou hydromotorů, které jsou navrženy tak, aby plně jste mohli maximálně využít výkon motoru.
Tato převodovka nabízí 4 pracovní režimy
NORMAL: používaný při dopravě s dobrými tahovými vlastnostmi. Maximální rychlost 40 km/h.
ECO: rychlá a úsporná jízda bez zátěže.
LOADER: maximální silové a tahové nastavení stroje se sníženou maximální rychlosti.
CREEPER: ideální spojení výkonu a manévrovací rychlostí vhodná pro práci v siláži a senáži
Předností této převodovky je vysoký výkon v nejobtížnějších podmínkách zemědělství, jako je práce v senážních a silážních jamách, nakládka hnojů v polních hnojiších a doprava při rychlosti kolem 40 km/h. Převodovka se skládá z hydraulického čerpadla a dvou hydromotorů, které jsou navrženy tak, aby obstály při přepravě i v práci na poli, přičemž nejméně omezovaly výkon stroje. Pomocí voliče si obsluha nastaví pracovní režim a převodovka určí optimální režim.
V nové kabině jsme chtěli propojit italský původ a rukopis jednoho z nejslavnějších italských designerů: Guigiaro Design.
V této kabině je zlepšená ergonomie a nastupování.
Interiéry jsou vyrobeny z velice měkkých a příjemných na omak materiálů, které zaručují skvělou izolaci vůči hlukui změnám teplot a navíc značně snižují vibrace. Estetika a kvalita se kloubí s funkčností. Řidičův pracovní prostor je velmisvětlí díky použití měkkých odstínů barev a podsvícení pedálů, vypínačů i nástupních schodů.
A konečně, na základě výzkumu a výsledků odborných studií jsme vyvinuli nový systém klimatizace, který spolus otvíracím střešním a zadním oknem umožňuje efektivní nastavení ideální teploty v každém ročním období. Zároveň zajišťuje rychlé odmlžení oken.
Nová přístrojová deska s velkým 7“ barevným grafickým displejem poskytuje kompletní informace o stroji na jednom místě.V této kabině je vše přehledně uspořádáno:
- infotainment
- elektricky nastavitelná a vyhřívaná boční zrcátka
- tři bezdrátové kamery: zadní část, boky i vrchol ramena na displeji
Informace jsou zobrazovány pomocí přehledně uspořádaných ikon, díky nimž lze získat kompletní aktuální přehled o stroji.
Z kabiny manipulátoru je bezkonkurenční výhled do všech směrů v úhlu 360°. Kabina samozřejmě splňuje požadavky ROPS (chránící obsluhu v případě převrácení) a FOPS (chránící obsluhu před padajícími předměty).
Stroj je řízen pomocí CANBUS systému, který poskytuje co nejrychlejší informace o stavu.
Nový multifunkční proporcionální joystick 4v1, umožňuje jednoduché ovládání pojezdu stroje a ovládání ramene. Flow sharing zajišťuje práci více funkcí najednou.
Hydraulický paralelogram (patentované řešení od Dieci) umístěný uvnitř hlavního hydraulického válce, neustále zajišťuje vyrovnání polohy pracovního nářadí při změně polohy ramene.
Vyztužené rameno z vysoce odolné oceli = větší spolehlivost
Zvedací válec výložníku s důmyslným systémem tlumení rázů = větší komfort
Automaticky ovládané odpružení podle rychlosti a výšky
Load Sensing – umožněný rozvaděčem Flow Sharing – snadné ovládání pohybu až tří funkcí najednou
Směr pohybu stroje a ramena je řízen novým CAN-bus joystickem
Je velký pomocník pro komfortní ovládání stroje. Oceníte jej během použití stroje v nízkých rychlostech, ale při nutnosti vysokého výkonu hydrauliky. Předností spojkového pedálu je vysoká účinnost, rychlost, jednoduchost a zachování si vysoké bezpečnosti obsluhy.
Všechny stroje Dieci jsou vybaveny zařízením pro odpojení hydraulických funkcí stroje při hrozbě převrácení.
Příčné vyrovnávání slouží k vyšší stabilitě stroje při práci v místech s výším sklonem terénu. Maximální naklopení stroje +/- 10°
Joystick s dotykovým senzorem ruky a senzorem v sedačce je ochranou vzniku nehod při manipulaci.
ROPS-FOPS kabina slouží k ochraně obsluhy při převrácení nebo pádu těžkého nákladu na kabinu.
Tuhý a odolný rám je vyráběn společností Dieci již řadu let a jeho předností je vysoká torzní odolnost. Jednotlivé části na rámu splňují nejvyšší požadavky na pevnost a bezpečnost.
Vyrábíme naše stroje podle přání zákazníka. Dieci již více než půl stoletív oboru výroby manipulátorů dodržuje tuto výrobní filozofii:
přijímámerady od těch, kteří se na nás obrátí a přemýšlíme jak zjednodušit prácise stroji Dieci.Pro novou zemědělskou řadu jsme vytvořili nový atraktivní designmotoru se zadním a postranním otvíráním pro snažší přístup. Optimálnísestava komponentů uvnitř zrychluje a usnadňuje údržbu.Snadný přístup k chladičům, vzduchovým filtrům a do motorovéhoprostoru umožňuje rychlou a jednoduchou výměnu či údržbu.Perfektní utěsnění zároveň chrání elektrický systém před vlhkema prachem. Četnost výměny hydraulického oleje se snížilana každých 2000 hodin práce.
ROZMĚRY | 42.7 VS EVO2 | 40.9 VS EVO2 | |||||||
A | 360 | 360 | |||||||
B | 1382 | 1456 | |||||||
C | 2850 | 2850 | |||||||
D | 971 | 971 | |||||||
E1 | 2630 | 2630 | |||||||
F | 4452 | 4452 | |||||||
G | 5203 | 5275 | |||||||
H | 2410 | 2410 | |||||||
I | 960 | 960 | |||||||
K01 | 33° | 33° | |||||||
K03 | 9° | 9° | |||||||
K06 | 144° | 144° | |||||||
K07 | 16° | 16° | |||||||
K08 | 131° | 131° | |||||||
L | 1870 | 1870 | |||||||
L1 | 5375 | 5444 | |||||||
M | 2290 | 2290 | |||||||
M1 | 1554 | 1623 | |||||||
N1 | 1755 | 1755 | |||||||
O1 | 6403 | 6475 | |||||||
P | 1099 | 1099 | |||||||
Q | 3753 | 3753 | |||||||
R1 | 1100 | 1100 | |||||||
S1 | 120 | 120 | |||||||
T1 | 4887 | 4951 | |||||||
U1 | 3787 | 3851 | |||||||
V1 | 8892 | 9034 | |||||||
P1 | 50 | 50 | |||||||
Q1 | 1200 | 1200 | |||||||
Rozměry uvedené v mm - (*) - (**) = Rozměry týkající se volitelných kol |
VLASTNOSTI | 42.7 VS EVO2 | 40.9 VS EVO2 |
Maximální nosnost (kg) | 4200 | 4000 |
Maximální výška zdvihu (m) | 6,9 | 8,9 |
Vytahovací síla (daN) | 6000 | 6000 |
Tažná síla (daN | 8200 | 8200 |
Svahová dostupnost | 60% | 60% |
Celková hmotnost prázdná (kg) | 8500 | 8800 |
Maximální rychlost (km / h) * | 40 | 40 |
MOTOR | 42.7 VS EVO2 | 40.9 VS EVO2 |
Model | FPT | FPT |
Maximální výkon kW (hp) | 103 (140) | 103 (140) |
Otáčky za minutu (ot / min) | 2200 | 2200 |
Zdvihový objem (cm3) | 4485 | 4485 |
Emisní norma | Stage IV / Tier 4F | Stage IV / Tier 4F |
Převodovka |
Vario System EVO2 |
Hydromotor se systémem Vario pro průběžné uzpůsobení |
4 pracovní režimy |
Pojezdový pedál |
Spojkový (Inch) pedál |
PRACOVNÍ HYDRAULIKA PS | 42.7 VS EVO2 | 40.9 VS EVO2 |
Zubové čerpadlo s průtokem max. režim (litr) | 230 | 230 |
Maximální pracovní tlak (bar) | 255 | 255 |
Proporcionální rozvaděč ovládaný joystickem | 4 v 1 | 4 v 1 |
NÁPRAVY |
2 říditelné nápravy |
Typ řízení: 4 kola/krabí chod/2 kola |
Přední náprava: tuhá |
Zadní náprava: výkyvná |
Provozní brzda v olejové lázni na obou nápravách |
Parkovací brzda s negativním ovládáním (tlakem deaktivována) |
Máte zájem o tento produkt? Zanechte na sebe kontakt a my se s Vámi spojíme.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.