E-mail: ludvik@agrozet.cz
Víceúčelové vozy pro agregaci s traktorem od 90 do 150 koní
FARO 4010 L COMBILINE | FARO 4010 D COMBILINE | |
---|---|---|
Délka | 8,41 m | 8,88 m |
Šířka | 2,51 m | 2,51 m |
Výška | 3,35 m | 3,35 m |
Výška se stropními lanky | + 325 mm | + 325 mm |
Počet řetězů podlahového dopravníku | 4 ks | 4 ks |
Motor podlahového dopravníku (série) | 1stupňový | 1stupňový |
Motor podlahového dopravníku (na přání) | 2stupňový | 2stupňový |
Délka ložné plochy (šířka 2,1 mm) | 5,68 m | 5,68 m |
Objem nákladu při středním stlačení | 40 m3 | 40 m3 |
Objem ložného prostoru (DIN 11741) | 23 m3 | 23 m3 |
Počet nožů max. | 31 ks | 31 ks |
Rozteč nožů | 45 mm | 45 mm |
Šířka sběrače | 1,85 m | 1,85 m |
Rozchod kol | 1,95 m | 1,95 m |
Hmotnost základního stroje | 6350 kg | 6850 kg |
Podvozek | Tandemová náprava | Tandemová náprava |
Příp. celková hmotnost (série) | 15000 kg | 15000 kg |
Příp. celková hmotnost max. | 18000 kg | 18000 kg |
Velké množství a vysoká rychlost při nakládání těžkého zavadlého materiálu vyžadují spolehlivé a výkonné sběrací ústrojí. Minimální vzdálenost mezi prsty sběrače a válce pro plynulý tok píce do válce. Dokonalé přizpůsobení povrchu, které je šetrné k drnům díky výkyvnému sběracímu zařízení a výškově nastavitelným kopírovacím kolům po obou stranách. Snížené otáčky sběrače pro šetrný sběr.
Ideální přizpůsobení povrchu
Prsty sběracího ústrojí jsou řízeny do dobíhavého pohybu, což způsobuje, že nejsou poškozovány drny, nedochází k vymršťování nečistot a ani ke zbytečnému opotřebení prstů. Kola se dotýkají země přesně u záběru prstů a umožňují hladký průjezd sběracího ústrojí přes dolíky a vyvýšeniny. Díky výkyvným kopírovacím kolům 16 x 6,5-8 je průjezd zatáčkami obzvlášť šetrný vůči povrchu terénu.
Kvalitnější vedení sběrače na podmáčených pozemcích. Konstrukce se zachováním možnosti příčného výkyvu sběrače. Opěrný váleček sběrače ve volitelné výbavě.
Rotor ROTOMATIC PLUS je srdcem vozů FARO. Rotor spolehlivě plní několik funkcí – odebírání hmoty z prostoru sběrače, stlačení hmoty a její dopravu přes řezací ústrojí do ložného prostoru vozu. ROTOMATIC PLUS představuje maximální výkonnost plnění s eliminací silových špiček.
Podávací hvězdice široké 7 mm jsou vyrobeny z jemnozrnné oceli Durostat 500. Tvar a uspořádání hvězdic s optimální vzdáleností nožů garantuje kvalitní řez a funkčnost řezacího ústrojí. Hvězdice jsou do tělesa válce zaháknuty a svařované na několika místech. Samostatné šroubované uložení každého stěrače (šířka 12 mm). Bezproblémové čištění válce s eliminací zpětného vtažení píce. Hmota z ložného prostoru nepůsobí zpětně na rotor – energetická nenáročnost.
Jedinečné řešení u společnosti PÖTTINGER - EASY MOVE – výkyvný nosník nožů s komfortem extratřídy. Tlačítkem lze nosník nožů snadno vykývnout. Celý nosník nožů lze následně spolehlivě a pohodlně vyklopit do strany.
Nože lze měnit vestoje při vzpřímeném držení těla.
Jištění řezacích nožů
PÖTTINGER chrání srdce vozů patentovaným jištěním nožů. Každý nůž je proti přetížení samostatně jištěný.
Rovnoměrná vrstva krmiva a rozdružená stébla jsou základním předpokladem následného kvalitního stlačení píce a výroby kvalitního krmiva. Automatika vyprazdňování ulehčuje práci řidiče a je šetrná vůči celému zařízení.
PÖTTINGER zaručuje spolehlivost na mnoho let. Ložnou plochu tvoří tlakem impregnované dřevěné dno s dlouhodobou životností. Prkna jsou s drážkou, vtlačená do rámu a přišroubovaná. Podlahový dopravník je vybaven čtyřmi řetězy. Jejich lišty jsou oddělené a střídavě seřazené. Pro zjednodušení údržby jsou mazací body umístěné na boční straně vozu.
Rovnoměrný koberec krmiva je základním požadavkem pro následné dokonalé utužení na žlabu. Dva rozdružovací válce jsou předpokladem výroby kvalitního krmiva. Tvar válců i hvězdic garantuje rychlejší vyprázdnění vozu a agresivnější rozdružení píce. Rychlé a spolehlivé vyprázdnění při sklizni senáže i kukuřice. Automatika vyprazdňování s čidlem na spodním válci. Při zvýšeném přísunu píce a tlaku na spodní válec automatika vypne posuv podlahového dopravníku. V opačném případě opět aktivuje posuv.
Úhel otevření zadní stěny je nastavitelný z kabiny řidiče v několika polohách.
Volitelný příčný dopravník s pásem širokým 890 mm je poháněný hydraulicky.
To je komfort, který řidič potřebuje během dlouhých dnů sklizně. Nová generace ovládání splňuje požadavky uživatelů. Při vývoji zohlednil PÖTTINGER požadavky na snadnou ovladatelnost, ergonomii a slučování jednotlivých kroků ovládání. Logická struktura ovládání je užitečná zejména při časté změně řidiče. Výsledkem je široká nabídka ovládání od elektronického předvolbového až po systém ISOBUS.
Přímé ovládání všech funkcí. Diagnostický systém pro zobrazení chybových zpráv. Systém disponuje integrovaným sběrem dat.
Bezdrátové ovládání pro jednodušší obslužnost vozu.
Prvotřídní komfort ve volitelné výbavě. Panel umožňuje profesionální obsluhu všech strojů ISOBUS od různých výrobců.
Odpružená tandemová náprava s listovými pery
V základní výbavě pro FARO 3510 / 4010.
Masivní listová pera zajišťují potřebné odpružení. Předpoklad dobrých jízdních vlastností na poli, na silnici i při přejíždění senážního žlabu. Rozpětí pružin je 1100 mm. Při přejíždění velkých nerovností nejsou síly vyrovnávány jen odpružením, nýbrž také rovnoměrně rozděleny na obě nápravy.
Tandemová náprava s parabolickým odpružením
V základní výbavě pro FARO 4510 / 5010.
22,5" V základní výbavě pro FARO 4010 COMBILINE.
Parabolické pružiny s velkým odstupem opěrných pružin a kyvadlem pro výškové vyrovnání.
Odpružená tandemová náprava s příčným stabilizátorem ve výbavě na přání
Vahadlové uchycení náprav. Stabilní podélná ramena přejímají brzdné síly i vedení náprav. Příčný stabilizátor zvyšuje svahovou dostupnost a bezpečnost při jízdě v zatáčkách. Obzvláště dobré jízdní vlastnosti při práci na poli, přejíždění senážního žlabu i dopravě.
Eliminace nežádoucího poškození porostu a utužení půdy i při vysoké celkové hmotnosti. Prodloužení životnosti pneumatik. Přednost terminálu ISOBUS: Automatické blokování nápravy v závislosti na vyšší rychlosti nebo jízdě zpět.
Zařízení pro tlakové pneumatické brždění všech 4 kol s regulátorem ALB umožňuje spolehlivé brždění i při vysokých rychlostech a značném naložení.
V závislosti na zemi dodávky lze dodat i hydraulické brzdy.
Máte zájem o tento produkt? Zanechte na sebe kontakt a my se s Vámi spojíme.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.