E-mail: benes@agrozet.cz
Společnost Fliegl vyrábí dvou-nápravové točnicové třístranně sklopné přívěsy pod označením DK a tří-nápravové točnicové třístranně sklopné přívěsy pod označením DDK.
Rám je svařovaný pozinkovaný. Podlaha korby je celá ocelová, profily tvořící rám podlahy jsou uzavřené, rám podlahy je svařovaný, lakovaný. Zádní čelo je vybaveno odsypným okénkem. Bočnice jsou ocelové, pískované s dvěma vrstvami laku. Centrálně otevírání pro jednotlivé strany je standartní, podle volby zákazníka jsou možné různé výšky bočnic i zvýšení bočnic. Těsní bočnic gumovým profilem je po obvodu celé korby.
Odpružení je řešeno parabolickými listovými pery. Brzdy jsou dvouhadicové, konstrukční rychlost 40 km/h. Točnice shodná s nákladnímí přívěsy. Hever s koncovým ventilem je uložen ve dvojité vidlici, což mu umožňuje naklápění podle dvou os („kardanové uložení“).
Vybírat lze z velkého množství příslušenství, počínaje originální plachtou, přes závěs pro přívěs, vývody pro připojení brzd a hydrauliky dalšího přívěsu, pružiny a řetězy bočnic a zadního čela až po couvací kameru nebo odsypný kšilt.
Typ | DK 60 | DK 80 | DK 110-88 | DK 130-88 | DK 140-88 | DK 140-88-5 | DK 180-88 XL | DK Maxum 180-88 | DDK 240-6,20 | DDK 240-7,20 | DDK 240-7,80 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Celková přípustná hmotnost | kg | 6.000 | 8.000 | 11.000 | 13.000 | 14.000 | 14.000 | 18.000 | 18.000 | 24.000 | 24.000 | 24.000 | |
Vlastní hmotnost | ca. kg | 1.600 | 1.850 | 2.000 | 3.800 | 2.720 | 3.700 | 4.200 | 3.850 | 5.800 | 6.200 | 7.100 | |
Délka korby, vnitřní L | ca. mm | 4.000 | 4.500 | 4.500 | 4.500 | 4.500 | 5.000 | 5.250 | 5.050 | 6.200 | 7.200 | 7.800 | |
Délka korby, vnější B | ca. mm | 2.000 | 2.220 | 2.220 | 2.200 | 2.220 | 2.320 | 2.320 | 2.420 | 2.320 | 2.320 | 2.320 | |
Výška bočnic | ca. mm | 500 | 500 | 500 | 600 | 500 | 600 | 800 | 800 | 800 | 800 | 800 | |
Kónická korba | o | o | o | o | o | ||||||||
ložná výška * | ca. mm | 1.050 | 1.200 | 1.250 | 1.300 | 1.300 | 1.300 | 1.350 | 1.350 | 1.400 | 1.400 | 1.400 | |
Rozchod kol | mm | 1.650 | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 1.950 | 1.950 | 1.950 | 1.950 | 1.950 | |
Pneumatiky ** | 10/75-15 | 11,5-15 | 12,5/80-18 | 385-22,5 RE | 385-22,5 RE | 385/65-22 RE | 385-22,5 RE | 385/65-22 RE | 385/65-22,5 | 385-22,5 | 385-22,5 | ||
Zdvih heveru | mm | 1.500 | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 2.150 | 2.000 | 2.000 | 2.250 | 2.250 | 2.500 | |
Zvedací síla 1. stupně | ca. kg | 18.000 | 18.000 | 18.000 | 18.000 | 25.000 | 25.000 | 32.000 | 32.000 | 38.000 | 38.000 | 38.000 | |
Požadované množství oleje | ca. ltr. | 12 | 14 | 14 | 14 | 16,5 | 20 | 28 | 28 | 35 | 35 | 40 | |
Centrální zajišťování zadního čela | o | o | o | o | o | o | o | o | o | o | o | ||
Centrální zajišťování bočnic | o | o | o | o | o | o | o | o | o | o | o | ||
Střední klanice | o | o | o | o |
Vnitřní šířka korby: | 2 420 mm |
---|---|
Vnitřní délka korby: | 5 050 mm |
Zdvih hydraulického válce: | 2 150 mm |
Výška plošiny cca: | 1 350 mm |
Požadované množství oleje: | 28 l |
Zdvihací síla 1. stupně: | 32 000 kg |
Centrální klanice: | ANO |
Konická korba: | ANO |
Výška bočnic: | 800 mm |
Rozchod kol: | 1 950 mm mm |
Celková přípustná hmotnost: | 18 000 kg |
Vlastní hmotnost: | 3 850 kg |
Pneumatiky: | 385/65/22 RE |
Máte zájem o tento produkt? Zanechte na sebe kontakt a my se s Vámi spojíme.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.