00 Kč

Fliegl fekální vozy

Značka:
Fliegl
Obchodní číslo:
0000389
Délka cisterny:
2,80 m
Celková šířka:
2,10 m
Rozchod kol:
1500 - 1850 mm mm

Kontaktní osobaBENEŠ Vladimír

Tato řada obsahuje následující typy:

Popis

Fekální vozy Fliegl

Společnost Fliegl nabízí několik druhů cisternových vozů - podtlakové, čerpací, odstředivé a přepravní. Cisternové vozy Fliegl to jsou nejvyšší standardy a moderní inovace v oblasti technologie zpracování močůvky.

Nerezové cisternové vozy Fliegl

  • Nerezové cisternové vozy Fliegl zaručeně nerezaví!
  • Stabilní samonosná konstrukce pro téměř doživotní použití.
  • Podstatné snížení hmotnosti oproti použití pozinkované oceli.
  • Tím můžete přepravit až o 1000 litrů více materiálu.

Podtlakové cisterny, objem 3 000 až 30 000 litrů

Vhodné řešení pro každého.

  • Jednonápravová od 3 000 l do 10 000 l.
  • S tandemovou nápravou od 6 200 l do 18 000 l.
  • S tridemovou nápravou od 18 000 l do 25 000 l.
  • S quattro nápravou od 25 000 l do 30 000 l.

Sériová výbava:

  • Zásobníky a rám z kvalitního silného žárově zinkovaného ocelového plechu.
  • Kompaktní mimořádně silný lomený rám.
  • Nastavitelná tažná oj.
  • Od 5 000 litrů s průlezem o průměru 600 mm.
  • Uložení hadice.
  • Sání vlevo nebo vpředu vpravo nebo vzadu (od 3 000 litrů).
  • Vlnolam (od 6 000 litrů).
  • Ukazatel hladinoměru.
  • Hydraulické šoupě.
  • Přídavný sifon se samočinným vyprazdňováním.
  • Sací šoupě 6 palců s rychlospojkou od 5 000 l sériově.
  • Podtlakový kompresor Battioni, Hertell.

Technické detaily:

  • Nastavitelná tažná oj.
  • Do 4 000 l - zadní dno cisterny lze zcela vyklopit.
  • Od 5 000 l s průlezným otvorem, o 600 mm.
  • Úložná skříň na hadice.
  • Možnost sání vpředu vlevo, vpředu vpravo nebo vzadu.
  • 1 nárazová stěna od 5 000 l do 10 000 l.
  • 2 nárazové stěny od 12 000 l do 14 000 l.
  • 3 nárazové stěny od 16 000 l do 30 000 l.
  • Ukazatel plného stavu.
  • Hydraulický ventil.
  • Hydraulická podpěrná noha.
  • Osvětlení 12 V.
  • Tažné oko DIN.
  • Sériově vybaveno příčným rozdělovačem.
  • 5" sací ventil do 5 000 l.
  • 6" sací ventil s rychlospojkou od 5 000 l.
  • Přídavná vodní uzávěrka s vlastním vyprazdňováním.
  • 6" sací ventil s rychlospojkou od 5 000 l - sériový prvek výbavy.

Turboplnička pro podtlakovou cisternuTurboplničku od společnosti Fliegl lze 4 šrouby přes sací přírubu sacího ventilu namontovat na každou podtlakovou cisternu. Turboplnička je vybavena průmyslovým olejovým motorem s trvalým vysokotlakým výkonem přesahujícím 20 kW. Díky tomuto novému velkoobjemovému provedení lze se sací hadicí o průměru 150 mm a při sací výšce asi 4 m dosáhnout sacího výkonu asi 5 000 l/min.


                                 

 
S touto novou verzi je možné odpojit kompresor hned, jakmile je kejda v turboplničce. Plnička stlačí kejdu do nádrže, pouze je nutné odvzdušnit cisternu. Tím se dosáhne nižšího opotřebení a cisterna se zcela zaplní i při plnění hustou kejdou. Čerpadlo lze zapínat a vypínat i během jízdy (dvojité uložení, vnější olejový motor).Čerpací cisterny, objem 5 000 až 25 000 litrů

Pro bezproblémovou aplikaci kejdy - standardně se špičkovým vybavením!

  • Jednonápravová od 5 000 l do 10 600 l.
  • S tandemovou nápravou 6 200 l do 18 000 l.
  • S tridemovou nápravou od 18 000 l do 25 000 l.

Sériová výbava:

  • Zásobníky a rám z kvalitního silného žárově zinkovaného ocelového plechu.
  • Nastavitelná tažná oj.
  • Samonosná konstrukce.
  • Excentrické šnekové čerpadlo, 4 000 litrů (sériově) 6 000 litrů (volitelně).
  • Kuželové otočné šoupě, možnost mazání a seřizování.
  • Spojovací přípojka 6".
  • Sací potrubí 6".
  • Vyrovnávací stěna od 6 000 litrů.
  • Ukazatel hladiny v cisterně.
  • Sací šoupě 6 palců s rychlospojkou od 5 000 l sériově.

Technické detaily:

  • Nádrž a rám z kvalitního a silného ocelového plechu, pozinkování v ohni.
  • Nastavitelná tažná oj.
  • Samonosná konstrukce.
  • Výstředníkové šnekové čerpadlo, 4 000 litrů (standardně), 6 000 litrů (volitelně).
  • Vestavěný míchací oblouk.
  • Kuželový otočný ventil.
  • 6" sací potrubí.
  • Příčný rozdělovač.
  • Plnicí kupole D 300, úhel otevření 90° (rychlá a snadná obsluha, slouží k omytí a naplnění cisterny).
  • Hydraulické otevírání ventilu.
  • 1 nárazová stěna od 5 000 l do 10 000 l.
  • 2 nárazové stěny od 12 000 l do 14 000 l.
  • 3 nárazové stěny od 16 000 l do 30 000 l.
  • Indikátor naplnění cisterny.
  • Standardně 6" sací ventil s rychlospojkou.

Odstředivé cisterny, objem: 5 000 až 30 000 litrů

K dodání jako cisterna s jednou nápravou, tandemovou nápravou nebo tridemovou nápravou.

  • Jednonápravová od 5 000 l do 10 600 l.
  • S tandemovou nápravou 6 200 l do 18 000 l.
  • S tridemovou nápravou od 18 000 l do 25 000 l.
  • Pozinkovaná ocelová nádrž (k dodání také v provedení z jakostní ocele).
  • Přívodní šneková míchačka uvnitř.

Technické detaily:

  • Provedení z ocele s průběžným úhlovým rámem.
  • Nastavitelná tažná oj.
  • Osvětlení.
  • Podpěrný klín.
  • Průběžný šnek uvnitř, pozinkován v ohni.
  • Štědře dimenzované odstředivé kolo z ocele pro velký výstupní tlak.
  • Rozdělovač tlaku - doleva, doprava, dozadu.
  • Posunovací kryt 700 mm x 700 mm.
  • Hydraulické otevírání ventilu.
  • Tlaková odstředivka.
  • Osvětlení 24 V.

Přepravní cisternové vozy

Vysoká mobilita v kombinované dopravě.

  • Dvounápravové od 14 000 l do 16 000 l.
  • Třínápravové od 18 000 l do 20 000 l.
  • Dvounápravová návěsná cisterna 25 000 l.
  • Třínápravová návěsná cisterna 29 000 l.
  • Pozinkovaná ocelová nádrž.
  • Nádrž a rám z kvalitního a silného ocelového plechu, pozinkování v ohni.
  • Průběžný, mimořádně pevný úhlový rám.

Technické detaily:

  • Nádrž a rám z kvalitního a silného ocelového plechu, pozinkování v ohni.
  • Samonosná konstrukce.
  • Plnící kupole D 300, úhel otevření 90° (rychlá a snadná obsluha, slouží k omytí a naplnění cisterny).
  • Hydraulické otevírání ventilu.
  • 2 nárazové stěny při objemu 14 000 l.
  • 3 nárazové stěny od 16 000 l do 29 000 l.
  • Indikátor naplnění cisterny.

Logistická řešení - pole / silnice

Profesionální přepravní cisterna dodávaná v tandemovém provedení (20 000 l) a cisterna se třemi nápravami (27 000 l).

Vybavení:

  • Vzduchové odpružení.
  • Cisterna D600 hydraulická.
  • Mechanická turboodstředivka s překládacím ramenem, 12 000 l/min.
  • Plnící výška 1,50 m až 5,50 m.

Technické parametry:

Jednonápravové cisternové vozy

Parametr3 000 l4 000 l5 000 l6 200 l7 500 l8 600 l10 600 l
Celková délka (mm)L35500600059006700705070508050
Délka nádrže (mm)L42800330032004000435043505350
Pohotovostní hmotnost (kg)1150130014501700190024002800
Rozchod kol (mm)B11500 - 18501500 - 18501850 - 20501850 - 2050max. 2150max. 2150max. 2150
Celková šířka (mm)B22100210021002500250025002500
Průměr nádrže* (mm)D11250125014001400150016001600
Celková výška (mm)H21950195022502250235024502650
BrzdyNáběžnáNáběžnáNáběžnáNáběžnáPneumatickáPneumatickáPneumatická

Cisternové vozy s tandemovou nápravou

Parametr6 200 l7 500 l8 600 l10 600 l12 000 l14 000 l16 000 l18 000 l
Celková délka (mm)L368007050705080508050895091509200
Délka nádrže (mm)L440004350435053505350625063506400
Pohotovostní hmotnost (kg)19902250245034003800420045004800
Rozchod kol (mm)B11750 - 18501750 - 18501850 - 20002050max. 2150max. 2150max. 2150max. 2150
Celková šířka (mm)B223002300250025002500250025002500
Průměr nádrže* (mm)D114001500160016001700170018001900
Celková výška (mm)H226002600270027002800280029002990
BrzdyNáběžnáPneumatickáPneumatickáPneumatickáPneumatickáPneumatickáPneumatickáPneumatická

Cisternový vůz s tridemovou nápravou

Parametr18 000 l20 000 l22 000 l25 000 l
Celková délka (mm)L3920092001030011500
Délka nádrže (mm)L46400705077509000
Pohotovostní hmotnost (kg)5200580064007500
Rozchod kol (mm)B1max. 2150max. 2150max. 2150max. 2150
Celková šířka (mm)B22550255025502550
Průměr nádrže* (mm)D11900190019001900
Celková výška (mm)H22990299029902990
BrzdyPneumatickáPneumatickáPneumatickáPneumatická

Čtyřnápravový cisternový vůz

Parametr25 000 l28 000 l30 000 l
Celková délka (mm)L3115001280013500
Délka nádrže (mm)L490001030011000
Pohotovostní hmotnost (kg)820086009200
Rozchod kol (mm)B1max. 2150max. 2150max. 2150
Celková šířka (mm)B2255025502550
Průměr nádrže* (mm)D1190019001900
Celková výška (mm)H2310031003100

* Průměr nádrže se může lišit.

Všechny výše uvedené rozměry jsou uvedeny s přípustnou odchylkou 5 %. Výška připojení je stanovena se standardními pneumatikami 385/65-22.5. Při tovární montáži přídavných zařízení se rozměry změní.

Aplikátory

Kejdovací technika

Kejda je cenná. Měřítkem moderní techniky hnojení je cílené dávkování kejdy do půdy. Fliegl pokrývá celé spektrum pro každé využití.

Společnost Fliegl spoléhá na moderní inovace aplikace u země: Patentovaný šnekový rozdělovač Fliegl aplikuje živiny rovnoměrně a bez ucpávání přímo do půdy. Přídavné vybavení zahrnuje vlečnou hadici a radličkový aplikátor, radličkové systémy a diskové brány. Kejdovací technika Fliegl znamená minimální ztráty živin, perfektní přizpůsobení všem půdám a inteligentní aplikaci. Výzvou v zemědělství je vrátit do půdy maximum živin a současně co nejméně zhutnit půdu. Fliegl dodává svými inovativními a specializovanými systémy praktická a hospodárná řešení aplikace kejdy přímo u země.

Šnekový rozdělovač Fliegl Garant představuje jedinečný systém!

Nedochází k ucpávání, rovnoměrná aplikace u země i ve svazích! Patentovaný šnekový rozdělovač přináší živiny tam, kam patří: přímo do půdy. Dobrý pro růst, dobrý pro životní prostředí.

  • Pracovní šířky od 6 do 24 metrů.
  • Šnekové rozdělovače kejdy (spodní vana a šnek z jakostní ocele, pozinkovaná vrchní vrstva, vnější olejový motor, odpadní zásobník a dvojitý řídicí blok s časovým relé).
  • Olejový motor šnekového rozdělovače s mezizásobníkem zajišťuje menší opotřebení a delší životnost.
  • Osvědčená spolehlivost.
  • Dopravní zabezpečení pro bezpečnou dopravu po silnici pomocí hydraulického zablokování a odblokování a zásobník na cizí předměty - mechanické nebo hydraulické vyprázdnění patří k základnímu vybavení.
  • Výložníková ramena s optimalizovanou hmotností (odolné proti kroucení - svařovaná konstrukce).
  • Přímá dodávka kejdy hadicemi na půdu.
  • Automatické sklápění hadic (tažným lankem - volitelně hydraulicky).
  • Protiodkapávací systém.
  • Nízké nároky na výkon.
  • Minimální opotřebení.
  • Odpružený držák pro dodržení vzdálenosti mezi řádky.

Geniální místo normální – patentovaný šnekový rozdělovač - Chráněný systém Fliegl přízemní aplikace kejdy je výhodný pro zemědělce i pro životní prostředí: Dochází k výraznému snížení rizik emisí čpavku a zápachu včetně znečištění vody. Současně se zvyšuje přesnost aplikace a výrazně se zvyšuje účinnost využití dusíku.

Princip funkce:

Úlohou šneka (30 - 60 otáček/min.) není aplikace kejdy, ale separace cizích těles ven do prostoru pro tato cizí tělesa. Časové relé je nastaveno tak, aby se šnek otáčel cca 40 vteřin ven a 5 vteřin dovnitř.

Hadicový aplikátor SVG

  • Pracovní šířka 6 m až 27 m.
  • Přímá aplikace kejdy do země z hadice.
  • Automatické vyklápění hadic lanem při sklopení ramen, díky tomu nedochází k okapávání (systém proti okapávání).
  • Automatický transport cizích těles do úložného prostoru.
  • Snadné čištění vnitřních prostor díky otvíracím víkům (volitelně dodáváme hydraulické vyprazdňování prostor).
  • Nedochází k okapávání, žádné opotřebení.
  • Systém šetří drtičku.
  • Nutné pouze minimální čerpání oleje 15 l.
  • Minimální vynaložená síla.

Diskový kultivátor "Maulwurf"

  • Pracovní šířka 6,8 m.
  • Aplikace cca 12 cm přímo do půdy.
  • Šnekové rozdělovače kejdy (spodní vana a šnek z jakostní ocele, pozinkovaná vrchní vrstva, vnější olejový motor, odpadní zásobník a dvojitý řídicí blok s časovým relé).
  • Dvouřádkový (vzdálenost disků 400 mm).
  • 31 disků (průměr 520 mm).
  • Tříbodové uchycení.
  • Pozinkovaný rám.
  • Hydraulické sklápění.
  • Nízké nároky na údržbu a minimální opotřebení.
  • Pohodlná obsluha.
  • Výškově nastavitelná hmatací kola.
  • Nízké nároky na tažnou sílu.

Radličkový aplikátor Universal

Cílené a rovnoměrné obdělávání polí i zeleně.

  • Pracovní šířka: 9,00 m, 12,00 m, 15,00 m, 18,00 m, 24,00 m.
  • Louky: Mírné rozrušení půdy u travního drnu.
  • Aplikace cca 3 - 5 cm přímo do půdy.
  • Přítlak cca: 6 kg.
  • Možnost montáže na každou cisternu Fliegl s nástavbovou konzolou.
  • Hydraulické zvedací zařízení, tříbodová nebo čtyřbodová hydraulika (volitelně).
  • Použití nesčetněkrát ověřeného šnekového rozdělovače Fliegl – bez ucpávání.
  • Mimořádně rovnoměrná aplikace kejdy šetrná k rostlinám.
  • Vhodné pro louky i pole.
  • Závitové radličky z vysoce kvalitní ocelolitiny.
  • Silné listové pružiny k nejlepšímu přizpůsobení půdě.
  • Vzdálenost řádků: Sériově 300 mm, volitelně 250 mm.
  • Robustní konstrukce s dlouhou životností.
  • Dobré přizpůsobení půdě díky šikmo uspořádaným ramenům.
  • Minimální znečištění (i ve vyšším porostu).

Radličkový aplikátor Vario-Disc

Patentovaný systém perfektní aplikace na loukách.

  • Pracovní šířka 3,00 m, 6,00 m a 8,00 m.
  • Aplikace cca 5 -10 cm přímo do půdy.
  • Louky všeho druhu.
  • Montáž za jakoukoliv cisternu na kejdu.
  • Hydraulický šnekový rozdělovač kejdy.
  • Kompletně pozinkovaný rám.
  • Snadná údržba.
  • Hydraulické sklápění.
  • Nastavitelná opěrná kola.
  • Stabilní kuželíková ložiska.
  • Průměr disku 530 mm.

Radličkový aplikátor GUG

Intenzivní obdělávání půdy a cílená aplikace kejdy v jednom kroku.

  • Pracovní šířka 3,00 m, 4,50 m a 6,00 m.
  • Aplikace cca 10 - 20 cm přímo do půdy.
  • Neobdělaná strniště.
  • Pole se zeleným hnojivem.
  • Robustní aplikační radličky pro nejtvrdší podmínky použití.
  • Výměnná dvojitá srdcová radlička.
  • Montáž za jakoukoliv cisternu na kejdu.
  • Hydraulický šnekový rozdělovač kejdy.
  • Kompletně pozinkovaný rám.
  • Hydraulické sklápění (pracovní šířka 4,50 m a 6,00 m).
  • Snadná údržba.
  • Pohodlná obsluha.

Strip-Till "TITAN"

Hloubkové obdělávání půdy a cílená aplikace kejdy v jednom kroku.

  • Pracovní šířka 3,00 m, 4,50 m a 6,00 m.
  • Aplikace cca 15 - 25 cm přímo do půdy.
  • Neobdělaná strniště.
  • Pole se zeleným hnojivem.
  • Robustní nožové radlice pro nejtvrdší podmínky použití.
  • Výměnné nožové radlice.
  • Montáž za jakoukoliv cisternu na kejdu.
  • Hydraulický šnekový rozdělovač kejdy.
  • Kompletně pozinkovaný rám.
  • Hydraulické sklápění (pracovní šířka 4,50 m a 6,00 m).
  • Možnost variabilního nastavení hloubky aplikace kejdy.
  • Velkoryse dimenzovaná opěrná kola.
  • Volitelně dodávaný podvozek.
  • Snadná údržba.

Radličkový aplikátor Rasant

Zvláště lehký – zvláště efektivní!

  • Pracovní šířky 3 m, 6,40 m a 7,20 m.
  • Kejdový rozdělovací šnek (spodní vana a šnek z ušlechtilé oceli, horní skořepina zinkovaná, s vně umístěným hydraulickým motorem, s odkládací schránkou a s dvojnásobným ovládacím blokem s časovým relé).
  • Dvouřadé provedení (odlehlost radliček 400 mm).
  • Odlehlost řad 650 mm.
  • Tříbodový závěs.
  • Hydraulické sklápění (od pracovní šířky 6,40 m).
  • Provedení přátelské pro údržbu a nejmenší úroveň opotřebení.
  • Pohodlná obsluha.
  • Velký průchod, popřípadě odlehlost radliček.
  • Výškově přestavitelná opěrná kola.
  • Menší požadavek na tažnou sílu.
  • Menší hmotnost díky zvláštnímu uspořádání rámu z dutých nosníků.

Rozstřikovací systémy

Rozstřikovač na široko, otočný rozstřikovač nebo rozstřikovač s tryskami: Kromě aplikace u země kontinuálně optimalizuje společnost Fliegl osvědčené systémy a vyvíjí alternativy. Vždy s cílem ještě hospodárnější, rovnoměrnější a cílenější aplikace kejdy do pole.

  • Příčný rozdělovač (standardně).
  • Rozdělovač s nárazovou hlavou.
  • Sklápěcí kombinovaný rozdělovač.
  • Hydraulický výkyvný rozdělovač.
  • Hydraulický dvojitý výkyvný rozdělovač.
  • Trámový tryskový rozdělovač s max. pracovní šířkou 24 m.

Výhody pro Vás:

  • Cílená a lepší aplikace kejdy.
  • Snadná montáž.

Fliegl SLURRY TANKER - perfektní aplikace kejdy

Fliegl Slurry Tanker (FST) je řídicí jednotka, která umožňuje pohodlné ovládání všech funkcí cisterny na kejdu pomocí displeje ISOBUS.

Výhody:

  • Usnadnění aplikace kejdy.
  • Zvýšení komfortu obsluhy a zvýšení spolehlivosti a bezpečnosti při hnojení.
  • Řídicí jednotka využívá stávajícího displeje ISOBUS a v traktoru tak není nutný další ovládací panel.
  • Systém je kompatibilní s každým displejem ISOBUS (certifikát AEF).
  • Vzhledem k tomu, že systém FST vyžaduje pouze tři hadice mezi traktorem a cisternou, je zapojení a odpojení velmi snadné.
  • Sériově příprava k připojení systému Load-Sensing - tzn. hydraulické funkce jsou vždy napájeny pouze skutečně potřebným množstvím oleje; tím je sníženo nejen zahřívání oleje, ale také spotřeba pohonných hmot.

Dostupné jsou tři různé režimy: Provoz na veřejných komunikacích, ve dvoře a na poli. Důvodem je, že v určitých režimech jsou dostupné pouze určité funkce. Takže např. v režimu provozu na dvoře, který je určen k plnění cisterny, není aktivní třícestné šoupě vzadu. Díky tomu jsou vyloučeny chybné funkce. Režim provozu na poli má několik stránek v závislosti na počtu funkcí cisterny.

Aplikace kejdy: přesněji se systémem Fliegl FLOW CONTROL

Systém Fliegl Flow Control je dostupný ve třech provedeních:

FFC bez regulovaného čerpadla

V případě provedení bez regulovaného čerpadla můžete snadno nastavit aplikované množství v m3/ha. Bude vypočtena a zobrazena optimální rychlost pojezdu k dosažení požadovaného aplikovaného množství. Toto provedení je tedy vhodné především pro rovinaté oblasti.

FFC s obtokovým systémem

Pokud je motor vytížen a již nemůže dosáhnout doporučené rychlosti pojezdu při jízdě do svahu, musejí být sníženy otáčky vývodové hřídele tak, aby nedošlo k nadměrnému dávkování hnojiva. Díky novému obtokovému systému Fliegl je kejda snadno vedena z přívodního potrubí zpět do nádrže. Díky tomu je na ramenech méně kejdy a nemůže dojít k přehnojení. Systém si řídí obtok automaticky podle potřeby.

FFC s regulovaným čerpadlem

Zde je čerpadlo ovládána nezávisle na otáčkách vývodové hřídele pomocí samostatného olejového motoru. Navíc můžete nastavit k aplikovanému množství v m3/ha také aplikované množství v m3/min. Pokud je naftový motor při jízdě ve svahu vytížen, nemusí již být dosaženo vypočtené optimální rychlosti pojezdu. Díky regulovanému čerpadlu můžete snížit průtok za minutu a při tomto průtoku bude znovu vypočtena optimální rychlost pojezdu. Takže i při jízdě do svahu zajistíte rovnoměrný rozstřik.

  1. Redukce aplikovaného množství.
  2. Zvýšení aplikovaného množství.
  3. „Totals“: Informace o celkovém množství aplikované kejdy, doby.
  4. Hlavní stránka.
  5. Nastavení.
  6. Diagnostika.
  7. Start / Stop.
  8. Nápověda.
  9. Zvýšení průtoku.
  10. Snížení průtoku.
  11. Zadání požadovaného aplikovaného množství.
  12. Zelená: Aktuální aplikované množství, Červená: Požadované.
  13. Vypočtená cílová rychlost k dodržení požadovaného aplikovaného množství.
  14. Aktuální rychlost.
  15. Zabarvené prvky vlevo = jeďte rychleji.
  16. Zabarvené prvky vpravo = jeďte pomaleji.
  17. Nastavení požadovaného průtoku.
  18. Aktuální průtok.

Přesná aplikace organických hnojiv díky systému Fliegl MANURE SENSING

Vzhledem k tomu, že kejda je často velmi heterogenní, vlastně nikdy nevíme, kolik dusíku tak připadá na jeden hektar. V případě systému Manure Sensing je v reálném čase měřen obsah živin (N, NH4, P, K) v kejdě. Pokud známe koncentraci živin v kejdě v cisterně, můžeme upravit aplikované množství potřebných živin na ploše. V kombinaci se systémem Fliegl-Flow Control můžete nastavit aplikované množství v kg N/ha. Tím optimalizujete bilanci živin, optimálně využijete živiny v kejdě a maximalizujete potenciál výnosnosti. Je usnadněno nastavení bilance živin, protože podobně jako při hnojení minerálními hnojivy přesně víte, kolik kg které živiny bylo aplikováno na hektar. Pokud pomocí systému Manure Sensing optimálně využijete kejdu, můžete většinou dosáhnout úspor i u minerálních hnojiv.

  • Měření N, P, K, NH4, sušiny a objemu přímo před aplikátorem v reálném čase.
  • Přesná aplikace organických a minerálních hnojiv N a P podle potřeby.
  • Automatická úprava rychlosti traktoru (pouze u traktorů John Deere).
  • Dokumentace: Aplikované množství, Aplikované živiny (celkem na pole a specificky podle plochy).
  • Využití celkového potenciálu živin nebo kejdy při současném dodržení legislativních předpisů. Výhody jsou jasné: Maximalizace výnosů a kvality výroby a současné snižování nákladů na minerální hnojiva.
  • Maximální rozsah regulace a rychlá reakce díky variabilní rychlosti a ve druhé instanci přizpůsobení průtoku pomocí systému Fliegl Flow Control.
  • Propojení know-how a technologií všech inovačních partnerů a díky tomu umožnění aplikace živin v souladu s DVO.
  • Maximalizace výnosového potenciálu.

Fliegl LIGHT BOX snadno a pohodlně

Výhody pro uživatele:

  • Splňuje ISO 11783-9: Lighting ECU.
  • V traktoru nepotřebujete žádný samostatný spínací panel.
  • Jen jedna zástrčka - 7pólová zásuvka osvětlení nemusí být připojena.
  • Maják (Beaconlight) nástavby je synchronně zapojen s majákem traktoru.
  • Pracovní reflektor nástavby je synchronně zapojen s pracovním reflektorem traktoru.
  • Identifikace poškození vodiče, žárovky a zkratu.
  • Lze definovat a zapnout až 4 skupiny pracovních reflektorů (max. 20 A/skupina).
  • Díky systému ISOBUS až 60 A (odpovídá cca 14 žárovkám H3), univerzálně vhodné pro H3, xenon a LED.

Kvalitní technologie podvozku

Výměnný systém Fliegl - Nástavby s cisternami na kejdu volitelně pro výměnné šasi.

  • TitanPlus
  • Hydraulické pružení náprav
  • Vahadlo Boogi tuhé
  • Tandemový agregát Titan pro nejlepší aplikaci přímo u země
  • Gigant
  • Gigant plus
  • Vzduchové odpružení

Optimální úprava zatížení pomocí mechanického (sériová výbava) nebo plynulého hydraulického posunutí náprav (volitelné). Možnosti úpravy opěrné síly i při montáži nástaveb (např. rozmetadla).

Přesunutí náprav směrem dozadu během provozu na poli. Vyšší opěrná síla = větší trakce traktoru.

Přesunutí náprav směrem dopředu v silničním provozu. Menší opěrná síla = vyšší jízdní komfort a menší opotřebení.

Čerpadlo

Společnost Fliegl do cisternových vozů montuje čerpadla třech výrobců (Wangen, Vogelsang a ARMATEC). Sériově se dodává s excentrickým šnekovým čerpadlem, volitelně pak s čerpadlem s otočným pístem (Vogelsang).

            

Excentrické šnekové čerpadlo zaručuje nepulzující tok. Šnekový rotor čerpá i velmi hustou kejdu bez problémů ve velkém objemu a pod vysokým tlakem, díky tomu nemá čerpadlo potíže ani s hlubokými zásobníky kejdy. Čerpadlo je vzadu a vpředu připojeno k cisterně, čerpá kejdu vzadu do cisterny a vpředu ji můžete z cisterny odbírat. Pomocí 3cestného šoupěte můžete přepínat mezi plněním a vypouštěním cisterny nebo míšením obsahu.

Fekální spojky

Všechny cisterny Fliegl jsou sériově dodávány s italským systémem. Další systémy jako jsou Perrot a Bauer.

Italský systém

Tento systém má na spojce „samec“ pevně přivařenou páku. Na spojce „samice“ je kulička s volným upínacím kroužkem. Tento kroužek musí mít ostrou hranu, za kterou se může zachytit páka „samce“. Pokud je tento okraj obroben do kulata, jedná se o systém »Bazzoli Siegperle«.

Ke zjištění velikosti italské spojky musíte buď změřit vnitřní průměr „samice“ nebo vnitřní průměr „samce“. Vnější průměr „samice“ nebo vnitřní průměr „samce“ musí být u obou částí stejný. Hadicová vsuvka spojky je měřena zvenčí nebo na vnitřním průměru hadice.

Parametry

Délka cisterny:2,80 m
Celková šířka:2,10 m
Rozchod kol:1500 - 1850 mm mm
Celková výška:1950 cm
Celková délka m:5,50 m
Hmotnost:1150 kg
Průměr cisterny:1250 mm
Brzdy:nájezdová brzda

Média

Video

Chcete dostávat lákavé nabídky přímo do své e-mailové schránky?

Zobrazit aktuální newsletter

O nás

Jsme profesionální a především ryze český e-shop, který je svým zaměřením na širokou zemědělskou veřejnost největší ve své kategorii.

Můžeme se pochlubit více než 60letou tradicí a zkušenostmi.

Toto vše z nás dělá jedničku na trhu se zemědělskou technikou u nás.

Kontakt

Telefon centrála: +420 389 012 211
Email centrála: info@agrozet.cz
Email e-shop: eshop@agrozet.cz
Kompletní kontakty

AGROZET České Budějovice, a.s.
U Sirkárny 501/30
370 04 České Budějovice
Česká republika