E-mail: benes@agrozet.cz
Společnost Fliegl nabízí několik druhů cisternových vozů - podtlakové, čerpací, odstředivé a přepravní. Cisternové vozy Fliegl to jsou nejvyšší standardy a moderní inovace v oblasti technologie zpracování močůvky.
Nerezové cisternové vozy Fliegl
Podtlakové cisterny, objem 3 000 až 30 000 litrů
Vhodné řešení pro každého.
Sériová výbava:
Technické detaily:
Turboplnička pro podtlakovou cisternuTurboplničku od společnosti Fliegl lze 4 šrouby přes sací přírubu sacího ventilu namontovat na každou podtlakovou cisternu. Turboplnička je vybavena průmyslovým olejovým motorem s trvalým vysokotlakým výkonem přesahujícím 20 kW. Díky tomuto novému velkoobjemovému provedení lze se sací hadicí o průměru 150 mm a při sací výšce asi 4 m dosáhnout sacího výkonu asi 5 000 l/min.
S touto novou verzi je možné odpojit kompresor hned, jakmile je kejda v turboplničce. Plnička stlačí kejdu do nádrže, pouze je nutné odvzdušnit cisternu. Tím se dosáhne nižšího opotřebení a cisterna se zcela zaplní i při plnění hustou kejdou. Čerpadlo lze zapínat a vypínat i během jízdy (dvojité uložení, vnější olejový motor).Čerpací cisterny, objem 5 000 až 25 000 litrů
Pro bezproblémovou aplikaci kejdy - standardně se špičkovým vybavením!
Sériová výbava:
Technické detaily:
Odstředivé cisterny, objem: 5 000 až 30 000 litrů
K dodání jako cisterna s jednou nápravou, tandemovou nápravou nebo tridemovou nápravou.
Technické detaily:
Přepravní cisternové vozy
Vysoká mobilita v kombinované dopravě.
Technické detaily:
Logistická řešení - pole / silnice
Profesionální přepravní cisterna dodávaná v tandemovém provedení (20 000 l) a cisterna se třemi nápravami (27 000 l).
Vybavení:
Technické parametry:
Jednonápravové cisternové vozy
Parametr | 3 000 l | 4 000 l | 5 000 l | 6 200 l | 7 500 l | 8 600 l | 10 600 l | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Celková délka (mm) | L3 | 5500 | 6000 | 5900 | 6700 | 7050 | 7050 | 8050 |
Délka nádrže (mm) | L4 | 2800 | 3300 | 3200 | 4000 | 4350 | 4350 | 5350 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 1150 | 1300 | 1450 | 1700 | 1900 | 2400 | 2800 | |
Rozchod kol (mm) | B1 | 1500 - 1850 | 1500 - 1850 | 1850 - 2050 | 1850 - 2050 | max. 2150 | max. 2150 | max. 2150 |
Celková šířka (mm) | B2 | 2100 | 2100 | 2100 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 |
Průměr nádrže* (mm) | D1 | 1250 | 1250 | 1400 | 1400 | 1500 | 1600 | 1600 |
Celková výška (mm) | H2 | 1950 | 1950 | 2250 | 2250 | 2350 | 2450 | 2650 |
Brzdy | Náběžná | Náběžná | Náběžná | Náběžná | Pneumatická | Pneumatická | Pneumatická |
Cisternové vozy s tandemovou nápravou
Parametr | 6 200 l | 7 500 l | 8 600 l | 10 600 l | 12 000 l | 14 000 l | 16 000 l | 18 000 l | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Celková délka (mm) | L3 | 6800 | 7050 | 7050 | 8050 | 8050 | 8950 | 9150 | 9200 |
Délka nádrže (mm) | L4 | 4000 | 4350 | 4350 | 5350 | 5350 | 6250 | 6350 | 6400 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 1990 | 2250 | 2450 | 3400 | 3800 | 4200 | 4500 | 4800 | |
Rozchod kol (mm) | B1 | 1750 - 1850 | 1750 - 1850 | 1850 - 2000 | 2050 | max. 2150 | max. 2150 | max. 2150 | max. 2150 |
Celková šířka (mm) | B2 | 2300 | 2300 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 |
Průměr nádrže* (mm) | D1 | 1400 | 1500 | 1600 | 1600 | 1700 | 1700 | 1800 | 1900 |
Celková výška (mm) | H2 | 2600 | 2600 | 2700 | 2700 | 2800 | 2800 | 2900 | 2990 |
Brzdy | Náběžná | Pneumatická | Pneumatická | Pneumatická | Pneumatická | Pneumatická | Pneumatická | Pneumatická |
Cisternový vůz s tridemovou nápravou
Parametr | 18 000 l | 20 000 l | 22 000 l | 25 000 l | |
---|---|---|---|---|---|
Celková délka (mm) | L3 | 9200 | 9200 | 10300 | 11500 |
Délka nádrže (mm) | L4 | 6400 | 7050 | 7750 | 9000 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 5200 | 5800 | 6400 | 7500 | |
Rozchod kol (mm) | B1 | max. 2150 | max. 2150 | max. 2150 | max. 2150 |
Celková šířka (mm) | B2 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 |
Průměr nádrže* (mm) | D1 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 |
Celková výška (mm) | H2 | 2990 | 2990 | 2990 | 2990 |
Brzdy | Pneumatická | Pneumatická | Pneumatická | Pneumatická |
Čtyřnápravový cisternový vůz
Parametr | 25 000 l | 28 000 l | 30 000 l | |
---|---|---|---|---|
Celková délka (mm) | L3 | 11500 | 12800 | 13500 |
Délka nádrže (mm) | L4 | 9000 | 10300 | 11000 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 8200 | 8600 | 9200 | |
Rozchod kol (mm) | B1 | max. 2150 | max. 2150 | max. 2150 |
Celková šířka (mm) | B2 | 2550 | 2550 | 2550 |
Průměr nádrže* (mm) | D1 | 1900 | 1900 | 1900 |
Celková výška (mm) | H2 | 3100 | 3100 | 3100 |
* Průměr nádrže se může lišit.
Všechny výše uvedené rozměry jsou uvedeny s přípustnou odchylkou 5 %. Výška připojení je stanovena se standardními pneumatikami 385/65-22.5. Při tovární montáži přídavných zařízení se rozměry změní.
Kejdovací technika
Kejda je cenná. Měřítkem moderní techniky hnojení je cílené dávkování kejdy do půdy. Fliegl pokrývá celé spektrum pro každé využití.
Společnost Fliegl spoléhá na moderní inovace aplikace u země: Patentovaný šnekový rozdělovač Fliegl aplikuje živiny rovnoměrně a bez ucpávání přímo do půdy. Přídavné vybavení zahrnuje vlečnou hadici a radličkový aplikátor, radličkové systémy a diskové brány. Kejdovací technika Fliegl znamená minimální ztráty živin, perfektní přizpůsobení všem půdám a inteligentní aplikaci. Výzvou v zemědělství je vrátit do půdy maximum živin a současně co nejméně zhutnit půdu. Fliegl dodává svými inovativními a specializovanými systémy praktická a hospodárná řešení aplikace kejdy přímo u země.
Šnekový rozdělovač Fliegl Garant představuje jedinečný systém!
Nedochází k ucpávání, rovnoměrná aplikace u země i ve svazích! Patentovaný šnekový rozdělovač přináší živiny tam, kam patří: přímo do půdy. Dobrý pro růst, dobrý pro životní prostředí.
Geniální místo normální – patentovaný šnekový rozdělovač - Chráněný systém Fliegl přízemní aplikace kejdy je výhodný pro zemědělce i pro životní prostředí: Dochází k výraznému snížení rizik emisí čpavku a zápachu včetně znečištění vody. Současně se zvyšuje přesnost aplikace a výrazně se zvyšuje účinnost využití dusíku.
Princip funkce:
Úlohou šneka (30 - 60 otáček/min.) není aplikace kejdy, ale separace cizích těles ven do prostoru pro tato cizí tělesa. Časové relé je nastaveno tak, aby se šnek otáčel cca 40 vteřin ven a 5 vteřin dovnitř.
Hadicový aplikátor SVG
Diskový kultivátor "Maulwurf"
Radličkový aplikátor Universal
Cílené a rovnoměrné obdělávání polí i zeleně.
Radličkový aplikátor Vario-Disc
Patentovaný systém perfektní aplikace na loukách.
Radličkový aplikátor GUG
Intenzivní obdělávání půdy a cílená aplikace kejdy v jednom kroku.
Strip-Till "TITAN"
Hloubkové obdělávání půdy a cílená aplikace kejdy v jednom kroku.
Radličkový aplikátor Rasant
Zvláště lehký – zvláště efektivní!
Rozstřikovač na široko, otočný rozstřikovač nebo rozstřikovač s tryskami: Kromě aplikace u země kontinuálně optimalizuje společnost Fliegl osvědčené systémy a vyvíjí alternativy. Vždy s cílem ještě hospodárnější, rovnoměrnější a cílenější aplikace kejdy do pole.
Výhody pro Vás:
Fliegl Slurry Tanker (FST) je řídicí jednotka, která umožňuje pohodlné ovládání všech funkcí cisterny na kejdu pomocí displeje ISOBUS.
Výhody:
Dostupné jsou tři různé režimy: Provoz na veřejných komunikacích, ve dvoře a na poli. Důvodem je, že v určitých režimech jsou dostupné pouze určité funkce. Takže např. v režimu provozu na dvoře, který je určen k plnění cisterny, není aktivní třícestné šoupě vzadu. Díky tomu jsou vyloučeny chybné funkce. Režim provozu na poli má několik stránek v závislosti na počtu funkcí cisterny.
Systém Fliegl Flow Control je dostupný ve třech provedeních:
FFC bez regulovaného čerpadla
V případě provedení bez regulovaného čerpadla můžete snadno nastavit aplikované množství v m3/ha. Bude vypočtena a zobrazena optimální rychlost pojezdu k dosažení požadovaného aplikovaného množství. Toto provedení je tedy vhodné především pro rovinaté oblasti.
FFC s obtokovým systémem
Pokud je motor vytížen a již nemůže dosáhnout doporučené rychlosti pojezdu při jízdě do svahu, musejí být sníženy otáčky vývodové hřídele tak, aby nedošlo k nadměrnému dávkování hnojiva. Díky novému obtokovému systému Fliegl je kejda snadno vedena z přívodního potrubí zpět do nádrže. Díky tomu je na ramenech méně kejdy a nemůže dojít k přehnojení. Systém si řídí obtok automaticky podle potřeby.
FFC s regulovaným čerpadlem
Zde je čerpadlo ovládána nezávisle na otáčkách vývodové hřídele pomocí samostatného olejového motoru. Navíc můžete nastavit k aplikovanému množství v m3/ha také aplikované množství v m3/min. Pokud je naftový motor při jízdě ve svahu vytížen, nemusí již být dosaženo vypočtené optimální rychlosti pojezdu. Díky regulovanému čerpadlu můžete snížit průtok za minutu a při tomto průtoku bude znovu vypočtena optimální rychlost pojezdu. Takže i při jízdě do svahu zajistíte rovnoměrný rozstřik.
Vzhledem k tomu, že kejda je často velmi heterogenní, vlastně nikdy nevíme, kolik dusíku tak připadá na jeden hektar. V případě systému Manure Sensing je v reálném čase měřen obsah živin (N, NH4, P, K) v kejdě. Pokud známe koncentraci živin v kejdě v cisterně, můžeme upravit aplikované množství potřebných živin na ploše. V kombinaci se systémem Fliegl-Flow Control můžete nastavit aplikované množství v kg N/ha. Tím optimalizujete bilanci živin, optimálně využijete živiny v kejdě a maximalizujete potenciál výnosnosti. Je usnadněno nastavení bilance živin, protože podobně jako při hnojení minerálními hnojivy přesně víte, kolik kg které živiny bylo aplikováno na hektar. Pokud pomocí systému Manure Sensing optimálně využijete kejdu, můžete většinou dosáhnout úspor i u minerálních hnojiv.
Fliegl LIGHT BOX snadno a pohodlně
Výhody pro uživatele:
Kvalitní technologie podvozku
Výměnný systém Fliegl - Nástavby s cisternami na kejdu volitelně pro výměnné šasi.
Optimální úprava zatížení pomocí mechanického (sériová výbava) nebo plynulého hydraulického posunutí náprav (volitelné). Možnosti úpravy opěrné síly i při montáži nástaveb (např. rozmetadla).
Přesunutí náprav směrem dozadu během provozu na poli. Vyšší opěrná síla = větší trakce traktoru.
Přesunutí náprav směrem dopředu v silničním provozu. Menší opěrná síla = vyšší jízdní komfort a menší opotřebení.
Čerpadlo
Společnost Fliegl do cisternových vozů montuje čerpadla třech výrobců (Wangen, Vogelsang a ARMATEC). Sériově se dodává s excentrickým šnekovým čerpadlem, volitelně pak s čerpadlem s otočným pístem (Vogelsang).
Excentrické šnekové čerpadlo zaručuje nepulzující tok. Šnekový rotor čerpá i velmi hustou kejdu bez problémů ve velkém objemu a pod vysokým tlakem, díky tomu nemá čerpadlo potíže ani s hlubokými zásobníky kejdy. Čerpadlo je vzadu a vpředu připojeno k cisterně, čerpá kejdu vzadu do cisterny a vpředu ji můžete z cisterny odbírat. Pomocí 3cestného šoupěte můžete přepínat mezi plněním a vypouštěním cisterny nebo míšením obsahu.
Fekální spojky
Všechny cisterny Fliegl jsou sériově dodávány s italským systémem. Další systémy jako jsou Perrot a Bauer.
Italský systém
Tento systém má na spojce „samec“ pevně přivařenou páku. Na spojce „samice“ je kulička s volným upínacím kroužkem. Tento kroužek musí mít ostrou hranu, za kterou se může zachytit páka „samce“. Pokud je tento okraj obroben do kulata, jedná se o systém »Bazzoli Siegperle«.
Ke zjištění velikosti italské spojky musíte buď změřit vnitřní průměr „samice“ nebo vnitřní průměr „samce“. Vnější průměr „samice“ nebo vnitřní průměr „samce“ musí být u obou částí stejný. Hadicová vsuvka spojky je měřena zvenčí nebo na vnitřním průměru hadice.
Délka cisterny: | 2,80 m |
---|---|
Celková šířka: | 2,10 m |
Rozchod kol: | 1500 - 1850 mm mm |
Celková výška: | 1950 cm |
Celková délka m: | 5,50 m |
Hmotnost: | 1150 kg |
Průměr cisterny: | 1250 mm |
Brzdy: | nájezdová brzda |
Máte zájem o tento produkt? Zanechte na sebe kontakt a my se s Vámi spojíme.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.