E-mail: benes@agrozet.cz
Tandemové návěsy s třístranně sklopnou korbou vyrábí společnost Fliegl pod označením TDK. Tato řada pokrývá oblast od 8 t celkové hmotnosti až po 20 t celkové hmotnosti.
Rám je svařovaný z uzavřených profilů (nejedná se o svařence otevřených U profilů) a je pozinkovaný. Otočné uložení korby vzadu, je řešeno pomocí koulí umístěných na zadním celistvém profilu. Na rámu korby jsou umístěny kulové misky s polyamidovou vložkou, což zaručuje dlouho životnost uložení. Uložení a zajištění korby na rámu v předu je řešeno klasicky pomocí vidlice a čepu.
1 kvalitní klanice | |
2 volitelné napínání bočnice | |
3 vyztužený rošt nad heverem | |
4 pryžová lůžka korby | |
5 vyzužení roštu nad otočnými body | |
Podvozek je tandemový standardně koncepce Titan, na přání pak Gigant. Odpružení je řešeno listovými pery. Otočný oj pro možnost využití horního nebo spodního závěsu, spojovací zařízení standardně oko D = 40 mm (volitelně 50 mm, koule K80). Brzdy jsou dvouhadicové, konstrukční rychlost 40 km/h. Hever s koncovým ventilem je uložen ve dvojité vidlici, což mu umožňuje naklápění podle dvou os („kardanové uložení“).
Podlaha korby je celá ocelová volitelně z plechu odolného proti otěru (HARDOX) s tvrdostí 450 HB. Profily tvořící rám podlahy jsou uzavřené (nejsou to , rám podlahy je svařovaný, lakovaný. Celá korba se směrem dozadu mírně rozšiřuje aby bylo umožněno snazší vyklápění (nepřesně nazýváno též kónický tvar).
Zádní čelo je vybaveno odsypným okénkem. Čelo může být hydraulicky otevírané. Bočnice jsou ocelové, pískované s dvěma vrstvami laku (základ + práčkový lak). Profilované plechy jsou svařované laserem a u bočnic delších než 4 500 mm je vložena tenkostěnné trubka pro větší pevnost. Centrálně otevírání pro jednotlivé strany je standartní, podle volby zákazníka jsou možné různé výšky bočnic i zvýšení bočnic. Těsní bočnic gumovým profilem je po obvodu celé korby. Senážní nástavba má nad předním čelem mřížovou stěnu, i se silážní nástavbou lze přepravovat obilí a otevírat čelo hydraulicky.
Vybírat lze z velkého množství příslušenství, počínaje originální plachtou, přes závěs pro přívěs, vývody pro připojení brzd a hydrauliky dalšího přívěsu, pružiny a řetězy bočnic a zadního čela až po couvací kameru nebo odsypný kšilt.
Typ | TDK 80-88 | TDK 80A-88VR | TDK 110-88 | TDK 140-88 | TDK 160-88 | TDK 200 Profi | TDK 255 Profi | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Celková přípustná hmotnost | kg | 8.000 | 8.000 | 11.000 | 14.000 | 16.000 | 20.000 | 20.000 |
Přípustné zatížení oje | ca. kg | 1.000 | 1.000 | 1.500 | 2.000 | 2.000 | 2.000 | 2.000 |
Vlastní hmotnost | ca. kg | 1.800 | 1.950 | 2.250 | 3.300 | 3.500 | 4.400 | 4.600 |
Délka korby, vnitřní L | ca. mm | 4.000 | 4.500 | 4.500 | 4.500 | 5.000 | 5.000 | 5.500 |
Délka korby, vnější B | ca. mm | 2.200 | 2.220 | 2.220 | 2.200 | 2.320 | 2.320 | 2.320 |
Výška bočnice | ca. mm | 500 | 500 | 500 | 500 | 600 | 600 | 800 |
Kónická korba | Serie | Serie | Serie | Serie | Serie | Serie | ||
Výška ložné plochy * | mm | 1.050 | 1.150 | 1.180 | 1.300 | 1.300 | 1.350 | 1.350 |
Pneumatiky ** | 11,5/15 | 11,5/15 | 13/75/16 | 385-22,5 RE | 385/65-22,5 RE | 385-22,5 RE | 385-22,5 RE | |
Zdvih heveru | mm | 1.500 | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 2.150 | 2.150 | 2.150 |
Zvedací síla 1. stupně | ca. kg | 18.000 | 18.000 | 18.000 | 25.000 | 25.000 | 32.000 | 32.000 |
Požadované množství oleje | ca. ltr. | 12 | 14 | 14 | 16,5 | 20 | 28 | 28 |
Centrální zajišťování zadního čela | o | o | o | o | o | o | o | |
Centrální zajišťování bočnic | o | o | o | o | o | o | o |
Máte zájem o tento produkt? Zanechte na sebe kontakt a my se s Vámi spojíme.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.