člun je dodáván bez motoru
HonWave T38-IE3 je největší verzí lehkého, rychlého a velmi stabilního člunu s vysokotlakou nafukovací podlahou s ostrým kýlem. Ideální doplněk pro rodinnou dovolenou u vody a s motorem Honda BF20 překoná i mírně neklidnou hladinu příbřežních mořských vod. Při maximální motorizaci 20 HP je člun mimořádně rychlý. Svojí velikostí již umožňuje se vydat na delší projížďku pro průzkum pobřeží nebo plavbu mezi ostrůvky. Svojí délkou člun zaručuje při plavbě neustále směrovou stabilitu pocit jistoty a bezpečí.
...a to přesně platí pro HonWave T38-IE3, jednoho z největších nafukovacích člunů v nabídce Hondy. Dostane se Vám do rukou špičkově propracovaný nafukovací člun s vysokotlakou nafukovací podlahou, dlouhý téměř 3,8m, který hravě zvládne téměř všechny vodní aktivity a jakékoliv povětrnostní podmínky. Nafukovací vysokotlaká podlaha je mimořádně lehká a sama vytváří pod člunem ostrý kýl, zajišťující člunu při plavbě mimořádnou ovladatelnost a stabilitu rychlé plavby i v zatáčkách. Vysokotlaká podlaha je také pružná a díky ostrému "V" kýlu pohlcuje vibrace, poskytuje vysokou dávku jistoty a do jisté míry zklidní plavbu na zvlněných vodních hladinách. T 38 je člun, který má zvenčí potažený kýl speciální vrstvou tzv. "Shark skin", která znatelně snižuje odpor člunu a urychluje přechod člunu do skluzu. Zančně se tím snižuje spotřeba paliva a doba pro uvedení člunu do skluzu při rychlé plavbě. Díky velkému průměru obvodového plováku, které patří mezi největší na trhu, je zajištěna skvělá plovatelnost a stabilita člunu na hladině. Použitý materiál člunu je vrstvené PVC, chemicky spojované lepením za studena a odolné vůči vlivu povětrnostních podmínek a slunečního záření. Jsou pevné a odolné. Navíc je obvodový tubus rozdělen flexipřepážkami tak, aby se tlak v tubusech rovnoměrně rozložil, ale v případě nehody a poškození tubusu zůstávají ostatní komory nafouknuty. Tato konstrukce značně přispívá k bezpečnosti plavby. Nafukovací ventily jsou bezpečnostní konstrukce, která zabraňuje samovolnému vyfouknutí tubusu při plavbě. V místech pro uvazování člunu při kotvení je povrch tubusu zesílen plastovou výztuhou tak, aby úvazové lano nepoškodilo strukturu tubusu. Sklolaminátové čelo pro montáž závěsného lodního motoru je dokonale slícováno s tubusy a je dostatečně pevné pro dokonalý přenos hnací síly od motoru na konstrukci člunu. Pro komfort plavby a pobytu posádky v člunu přispívá důmyslné umístění nouzových pádel z vnitřní strany tubusů, a přehledně umístěné obvodové úchopy apro bezpečnost posádky. Celkový design je navrhován tak aby celek člunu s motorem Honda dokonale ladily. Člun je v základním provedení dodáván s transportním obalem, sedačkou, dvěma nouzovými pádly, nožní pumpou, vázacím lanem a malou sadou na drobné opravy člunu, obsahující manometr, klíč na ventily, lepidlo a záplatu.
A co víc, složení a skladování může být provedeno jednou osobou během několika minut - prostě dříve než oschnete!
Rozměr balení D x Š x V: | 112x59,5x33 cm |
---|---|
Průměr plováků: | 42,5 cm |
Vnitřní šířka: | 67,5 cm |
Vnitřní délka: | 2,29 m |
Celková šířka: | 1,535 m |
Hmotnost včetně obalu: | 38 kg |
Kategorie použití dle CE: | C |
Počet cestujících: | 4 |
Typ podlážky: | Nafukovací |
Počet komor: | 3 + podlážka (2) |
Max. výkon motoru: | 11,185 kW / 15 Hp kW |
Celková délka m: | 3,2 m |
Užitečná hmotnost: | 735 kg |
Délka záruční doby: | 2 roky |
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.