00 Kč

John Deere řada 2

Značka:
John Deere
Obchodní číslo:
0006821

Kontaktní osobaVESELÝ Petr

Popis

John Deere 2025R, 2032R, 2038R

John Deere 2025R John Deere 2032R John Deere 2038R
Technická specifikace
Výkon motoru (brutto) Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 17,8 kW23,9 k24,2 k při 3200 ot/min. Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 22,9 kW30,7 k31,2 k při 2500 ot/min. Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 27,4 kW36,7 k37,2 k při 2500 ot/min.
Výkon vývodového hřídele (PTO) 12,8 kW17,2 k 18 kW24,2 k 22,7 kW30,4 k
Hydraulika řízení 13,4 l/min3,5 g/min 15 l/min 15 l/min
Hydraulika čerpadlo 13,4 20,2 l 20,2 l
Typ závěsu Omezená kategorie 1 Kategorie 1 Kategorie 1
Zvedací síla 415 kg 615 kg 615 kg
Standardní převodovka; jízda vpřed/vzad Hydrostatické - dvě řady Hydrostatický převod (HST) Hydrostatický převod (HST)
Tempomat Standard Standard Standard
Hmotnost 849 kg / 1085 kg 1306 kg 1320 kg
Rozvor 1600 mm 1723 mm 1723 mm
MOTOR
Výrobce Yanmar® Yanmar® Yanmar®
Model motoru 3TNV80F-NCJT 3TNV88C-NJT2 3TNV88C-NJT
Maximální výkon Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 17,8 kW23,9 k24,2 k při 3200 ot/min. Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 22,9 kW30,7 k31,2 k při 2500 ot/min. Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 27,4 kW36,7 k37,2 k při 2500 ot/min.
Výkon vývodového hřídele (PTO) 12,8 kW17,2 k 18 kW24,2 k 22,7 kW30,4 k
Jmenovité otáčky motoru 3200 otáček za minutu 2500 otáček za minutu 2500 otáček za minutu
Typ Diesel Přímé vstřikování Přímé vstřikování
Typ vstřikovacího čerpadla Nepřímé vstřikování Přímé vstřikování Přímé vstřikování
Plnění Atmosférické Atmosférické Turbodmychadlo
Válce/objem Tři válce: 1 267 Tři válce: 1 642 Tři válce: 1 568
Počet válců 3 3 3
Mazání Tlakové Tlakové Tlakové
Chladicí systém Kopalinové Kapalinové Kapalinové
Točivý moment motoru při jmenovitých otáčkách 53,1 Nm 87,5 Nm 104,7 Nm
Objem palivové nádrže 20,4 L 32 L 32 L
ELEKTRICKÉ
Velikost baterie 500 CCA 500 CCA 500 CCA
Alternátor (12 V) 40 ampér 85 ampér 85 ampér
PALIVOVÝ SYSTÉM
Typ Nepřímé vstřikování Přímé vstřikování Přímé vstřikování
Spotřeba paliva
Řízení Posilovač řízení Posilovač řízení Posilovač řízení
Tempomat Standardní Standardní Standardní
Uzávěrka diferenciálu Ano Ano Ano
PNEUMATIKY
Přední strana R3 Turf: 23x8.50-12R3 Radial: 220/55-R12R4 Industrial: 23x8.50-12 R1 Ag 7.00-12R3 Turf 23x8.50-14R4 Industrial 23x8.50-14R3 Turf Radial 200/60 R15 R1 Ag 7.00-12R3 Turf 23x8.50-14R4 Industrial 23x8.50-14R3 Turf Radial 200/60 R15
Zadní R3 Turf: 12-16,5R3 Radial: R16R4 Industrial: 280/70 R16R4 12-16.5 R1 Ag 12.4-16R3 Turf 14-17.5R4 Industrial 14-17.5R3 Turf Radial 300/70 R20 R1 Ag 12.4-16R3 Turf 14-17.5R4 Industrial 14-17.5R3 Turf Radial 300/70 R20
RŮZNÉ
Naklápěcí volant Ano Ano Ano
Zásuvka 12 V Ano Ano Ano

Motor

Motor využívá nejnovější technologie, které optimalizují spotřebu paliva, zlepšují ovládání a přesnost a snižují dopad na životní prostředí.

Systém Common Rail (CRS) optimalizuje spotřebu paliva a snižuje provozní náklady. Vysokotlaké vstřikování rozprašuje palivo na jemnější částice, které dokonaleji shoří. Výsledkem je lepší úspora paliva a nižší provozní náklady.

Elektronická řídicí jednotka (ECU) zajišťuje optimální kontrolu a přesnost paliva. ECU monitoruje a řídí motor. Nepřetržitě sleduje stav motoru a podle toho upravuje dodávku paliva, aby byl zajištěn optimální výkon a emise.

Motor je dodáván se systémem následné úpravy výfukových plynů. Systém pracuje automaticky. Výfukový filtr se skládá z filtru pevných částic (DPF), který zachycuje pevné částice (PM) obsažené ve výfukových plynech. Pomocí přirozeného čisticího procesu je většina částic PM zachycených ve výfukovém filtru odstraněna teplem proudu výfukových plynů vznikajícím při běžném používání. V situacích nízké teploty, otáček motoru nebo faktoru zatížení se spustí aktivní čisticí cyklus. V tomto čisticím cyklu se teplota výfukových plynů zvyšuje vstřikováním dodatečného paliva během výfukového zdvihu při běžném provozu vozidla do dieselového oxidačního katalyzátoru (DOC).

Po mnoha hodinách provozu může výfukový filtr vyžadovat servisní úkon odstranění popela.

DOC/DPF

V závislosti na zatížení traktoru, jakož i na okolní teplotě, vlhkosti a otáčkách motoru se může filtr DPF zanášet pevnými částicemi, a vyžadovat tak čištění. Čištění filtru je určeno jednou ze tří podmínek:

Předepsaný časový odhad potřebného čištění filtru

Snímače tlaku DOC/DPF

Odhad nahromadění částic na základě podmínek zatížení.

Jakmile je splněna jedna ze tří podmínek, dojde k vyčištění filtru. Existují tři různé typy procesů čištění filtrů:

Pasivní čištění filtru

Aktivní čištění filtru

čištění zaneseného filtru

Pasivní čištění filtru

Pasivní čištění filtru probíhá přirozeně, když motor generuje dostatek tepla k oxidaci pevných částic. Tento automatický proces probíhá nepřetržitě za normálních provozních podmínek. Během pasivního čištění filtru se na displeji nezobrazují žádné ikony ani symboly traktoru.

POZNÁMKA: Pasivní čištění filtru nevyžaduje žádnou účast obsluhy a nedochází k přerušení provozu traktoru.

Aktivní čištění filtru

Pokud nelze dosáhnout podmínek (teplota, zatížení nebo rychlost) pro pasivní čištění filtru, pak se pevné částice odstraňují pomocí aktivního čištění filtru.

Pro dosažení požadovaných podmínek řídí řízení teploty výfukových plynů (ETM) zahájení a trvání aktivního čištění filtru. ETM může upravovat řadu parametrů motoru a/nebo vstřikovat malé množství paliva do proudu výfukových plynů po krátkou dobu. Palivo se změní na páru a chemicky reaguje s katalyzátory v DOC za vzniku tepla, které oxiduje částice.

Je důležité poznamenat, že v žádném okamžiku nedochází k zapálení paliva v DOC/DPF a nedochází k přerušení provozu traktoru.

Stejně jako pasivní čištění filtrů nevyžaduje aktivní čištění filtrů žádnou účast obsluhy a nedochází k přerušení provozu traktoru.

Čištění zaneseného filtru

V některých případech, kdy pasivní a aktivní čištění filtru zcela nevyčistilo pevné částice ze systému, může být nutné provést čištění zaneseného filtru. K čištění filtru v zaneseném stavu bude muset dojít s největší pravděpodobností pouze tehdy, pokud bylo automatické čištění filtru po delší dobu vypnuto a byla ignorována několikanásobná upozornění na zapnutí čištění filtru nebo pokud byl traktor používán při nízkém zatížení. Kromě toho, pokud byl proces automatického čištění filtru několikrát úmyslně přerušen nebo pokud aktivní čištění filtru mnohokrát selhalo z důvodu selhání součásti, může být požadováno čištění filtru v zaneseném stavu. V těchto vzácných případech bude muset obsluha traktor odstavit a spustit proces čištění filtru.

Proces čištění zaneseného filtru musí být aktivován na základě používání a provozu traktoru. Proces bude trvat přibližně 30 minut. Další podrobnosti naleznete v příručce obsluhy.

Emisní systém tohoto motoru neustále monitoruje úroveň sazí v traktoru a zajišťuje, aby byl traktor vždy ve špičkovém stavu. Tím je zajištěn vysoký výkon za všech okolností.

POZNÁMKA: Počet hodin od poslední regenerace a procentuální úroveň sazí lze zobrazit na LCD displeji.

Motor Yanmar řady TNV nabízí tyto funkce:

Úsporná konstrukce válce odlévaného do bloku pro dobré chlazení a dlouhou životnost.

Přímé vstřikování paliva zlepšuje

startování

Vstřikuje palivo přímo do horní části pístů pro účinnější spalování

Vyvíjí větší výkon na galon paliva než motory s nepřímým vstřikováním paliva

Písty z hliníkové slitiny jsou lehké, což snižuje zatížení ojničních ložisek a poskytuje dobré vlastnosti přenosu tepla konstrukce

umožňuje přísnější tolerance a neutralizuje roztažnost pístu, což snižuje hluk způsobený údery pístu.

Horní kroužky jsou na pístu výše a používá se tenčí těsnění hlavy, které výrazně snižuje objem nespálených odpadních plynů a zvyšuje účinnost spalování.

Ozubená kola časování a hnací kola vstřikovačů mají šikmý profil, který snižuje hlučnost motoru.

Palivový systém s automatickým vypouštěním

Pokud traktoru dojde palivo, není třeba systém plnit plnicím čerpadlem

Systém sám napouští vstřikovací čerpadlo, potrubí a vstřikovače, čímž zajišťuje rychlou obnovu paliva pro snadnější startování

Vysokokapacitní mazací systém dodává pod tlakem filtrovaný olej do všech ložisek motoru, což zajišťuje dlouhou životnost

Palivový filtr s vyměnitelným prvkem

Odlučovač vody s přídavným vyměnitelným filtračním prvkem

Průhledná nádržka na chladicí kapalinu umožňuje obsluze kontrolovat hladinu chladicí kapaliny bez nutnosti demontáže víčka chladiče

Suchý typ čističe vzduchu s bezpečnostním prvkem

Konstrukce se dvěma prvky pro větší ochranu motoru

Indikátor servisu čističe vzduchu je standardní výbavou všech modelů a upozorňuje obsluhu na přístrojových panelech

Snadný přístup ke kontrolním a plnicím místům motoru na pravé straně traktoru po sejmutí bočních panelů

Yanmar je ochranná známka společnosti Yanmar Co., Ltd.

Snadno použitelná hydrostatická převodovka (HST) zvyšuje produktivitu

Traktory 2032R a 2038R jsou vybaveny dvoustupňovou hydrostatickou převodovkou (HST) zabudovanou do skříně převodovky z hliníkového tlakového odlitku. Kapalina pod tlakem přenáší výkon motoru na hnací kola prostřednictvím uzavřeného uspořádání čerpadla a motoru. Nekonečný počet pojezdových rychlostí umožňuje obsluze přizpůsobit rychlost traktoru dané práci.

Žádná spojka pro rychlé a snadné změny směru jízdy.

Nožní pedály Twin Touch™ pro rychlé a snadné ovládání vpřed/vzad

Chladič převodového oleje chladí převodový olej pro delší životnost převodovky

Bezpečnostní prvky převodovky HST zahrnují:

Traktor se rozjede pouze s řadicí pákou v neutrální poloze.

Pokud je zařazen pojezd při otočení klíčku do startovací polohy, přístrojová deska dá obsluze pokyn k přeřazení na neutrál.

Motor se vypne, pokud obsluha opustí sedadlo a je zapnutý vývodový hřídel (PTO).

Nožní ovládání Twin Touch

Nožní ovládání Twin Touch

Klíčové výhody John Deere - Nožní ovládání Twin Touch od společnosti John Deere nabízí několik klíčových výhod oproti konkurenčním modelům traktorů HST.

Některé konkurenční hydrostatické traktory používají pro ovládání HST nožní ovládání v provedení se šlapacím pedálem (prstovým kolem).

Vyžaduje, aby obsluha používala ke změně směru jízdy jak prsty na nohou, tak paty, což vede ke zvýšené únavě obsluhy

Konfigurace Twin Touch také usnadňuje posunutí traktoru dopředu nebo dozadu (např. při připojování k nářadí).

Integrované hydrostatické čerpadlo a hydromotor

Výrobce Sauer-Danfoss® dodává integrované čerpadlo a motor; tím je zajištěno, že komponenty jsou vzájemně sladěny, což zajišťuje maximální účinnost

Poskytuje pevnost a odolnost potřebnou pro provoz takových přídavných zařízení, jako jsou nakladače a rypadla.

Jedna nádrž (s jedním kontrolním a plnicím místem) pro převodovku, diferenciál a hydraulický systém urychluje každodenní údržbu

Mechanicky ovládané nožní pedály Twin Touch umožňují obsluze volit oba směry jízdy a rychlost pouhým dotykem prstů na noze

Tempomat

Elektronický tempomat je standardní výbavou traktorů 2032R a 2038R. Tempomat se elektronicky zapíná a vypíná pomocí přepínače umístěného na pravé konzole.

Udržuje požadovanou rychlost jízdy vpřed bez nutnosti dotýkat se pedálu pro jízdu vpřed.

Chcete-li tempomat vypnout, sešlápněte brzdový pedál nebo vypněte přepínač tempomatu.

Sauer-Danfoss je ochranná známka společnosti Sauer-Danfoss Incorporated.

Pracoviště obsluhy je pohodlné a komfortní

Pracoviště obsluhy bylo navržena tak, aby umožňovala větší pohodlí obsluhy a lepší viditelnost. Ergonomické uspořádání a pohodlné barevné označení ovládacích prvků umožňují snadnou identifikaci a obsluhu. Konstrukce pracoviště obsluhy umožňuje obsluze sedět „uvnitř“, nikoliv „na“, což poskytuje pohodlí a větší stabilitu.

Níže jsou uvedeny další klíčové vlastnosti pracoviště obsluhy traktorů 2032R a 2038R:

Šikmá konstrukce kapoty zajišťuje lepší viditelnost

Dostatek prostoru pro pohodlnou obsluhu

Držák na poháry, několik odkládacích přihrádek a 12V zásuvka zajišťují přehledné pracoviště obsluhy.

Pogumovaná podlahová rohož pro snížení vibrací a hluku

Stupňovitá plošina obsluhy usnadňuje nastupování a vystupování z traktoru

Velká a snadno uchopitelná madla na blatnících pomáhají obsluze při nastupování a vystupování z traktoru

Ovládací prvky byly vyvýšeny a integrovány do blatníku pro pohodlí obsluhy a snadné používání

Velké, snadno čitelné nálepky poskytují jasné pokyny pro zkušené i nezkušené obsluhy

Přední horizontální výfuk pro lepší viditelnost obsluhy

Pokud obsluha opustí sedadlo traktoru, když je zapnutá převodovka, střední vývodový hřídel nebo zadní vývodový hřídel, motor se vypne

Pro aplikace, kde je vyžadována obsluha vývodového hřídele mimo sedadlo, musí být splněna následující kritéria: převodovka v neutrálu, zapnutá parkovací brzda a volič vývodového hřídele nastavený pouze na zadní vývodový hřídel. Konkrétní pokyny naleznete v návodu k obsluze.

Speciálně navržené panely vedou proud horkého vzduchu z motorového prostoru pod traktor, nikoli přímo na obsluhu.

Levý boční schod

Levý boční schůdek umožňuje snadné nastupování a vystupování z traktoru.

Stupátko pro nohy má protiskluzový povrch

Prémiové sedadlo

Prémiové sedadlo s vysokým opěradlem

Silné, měkké polstrování tohoto sedadla zajišťuje hladkou a pohodlnou jízdu s přidanou odolností proti povětrnostním vlivům z vinylu námořní kvality, který se snadno čistí. Vysoké, vroubkované opěradlo usnadňuje obsluze otáčení, aby viděla na zadní nářadí.

Sedadlo se pro pohodlí obsluhy nastavuje dopředu/dozadu.

Sedadlo se vyklápí dopředu, aby bylo chráněno před povětrnostními vlivy

Vysoké opěradlo a loketní opěrky jsou v základní výbavě a umožňují pohodlnější ovládání

Funkce zatahování bezpečnostního pásu zabraňuje zamotání bezpečnostního pásu do závěsu sedadla a ovládacích prvků

Mezi klíčové vlastnosti stanoviště obsluhy patří:

Konstrukce sklápěcího volantu v základní výbavě traktorů 2032R a 2038R

Umožňuje obsluze nastavit volant do nejpohodlnější polohy

Poskytuje dodatečný volný prostor pro obsluhu při nastupování a vystupování z traktoru

Umožňuje snadný návrat do zcela zvednuté polohy

Poskytuje dostatek prostoru pro pohodlnou obsluhu

Sklopný volant

Snadné sklápění ochranného rámu ROPS umožňuje používání nebo parkování traktoru v prostředí s nízkou světlou výškou

Volitelná funkce iMatch™ Quick-Hitch umožňuje snadné připojování nářadí

Rychloupínací zařízení iMatch (LVB25976)

Jednou z největších obav obsluhy jsou potíže s připojováním nářadí k traktoru. Společnost John Deere tento problém vyřešila pomocí funkce iMatch Quick-Hitch.

Závěs iMatch Quick-Hitch umožňuje snadné připojení a zaručené uchycení všech nářadí kategorie 1, které jsou navrženy tak, aby splňovaly normu American Society of Agricultural and Biological Engineers (ASABE) kategorie 1 S278.6 pro rychloupínací závěsy.

Média

Video

Chcete dostávat lákavé nabídky přímo do své e-mailové schránky?

Zobrazit aktuální newsletter

O nás

Jsme profesionální a především ryze český e-shop, který je svým zaměřením na širokou zemědělskou veřejnost největší ve své kategorii.

Můžeme se pochlubit více než 60letou tradicí a zkušenostmi.

Toto vše z nás dělá jedničku na trhu se zemědělskou technikou u nás.

Kontakt

Telefon centrála: +420 389 012 211
Email centrála: info@agrozet.cz
Email e-shop: eshop@agrozet.cz
Kompletní kontakty

AGROZET České Budějovice, a.s.
U Sirkárny 501/30
370 04 České Budějovice
Česká republika