John Deere 2025R | John Deere 2032R | John Deere 2038R | |
---|---|---|---|
Technická specifikace | |||
Výkon motoru (brutto) | Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 17,8 kW23,9 k24,2 k při 3200 ot/min. | Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 22,9 kW30,7 k31,2 k při 2500 ot/min. | Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 27,4 kW36,7 k37,2 k při 2500 ot/min. |
Výkon vývodového hřídele (PTO) | 12,8 kW17,2 k | 18 kW24,2 k | 22,7 kW30,4 k |
Hydraulika řízení | 13,4 l/min3,5 g/min | 15 l/min | 15 l/min |
Hydraulika čerpadlo | 13,4 | 20,2 l | 20,2 l |
Typ závěsu | Omezená kategorie 1 | Kategorie 1 | Kategorie 1 |
Zvedací síla | 415 kg | 615 kg | 615 kg |
Standardní převodovka; jízda vpřed/vzad | Hydrostatické - dvě řady | Hydrostatický převod (HST) | Hydrostatický převod (HST) |
Tempomat | Standard | Standard | Standard |
Hmotnost | 849 kg / 1085 kg | 1306 kg | 1320 kg |
Rozvor | 1600 mm | 1723 mm | 1723 mm |
MOTOR | |||
Výrobce | Yanmar® | Yanmar® | Yanmar® |
Model motoru | 3TNV80F-NCJT | 3TNV88C-NJT2 | 3TNV88C-NJT |
Maximální výkon | Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 17,8 kW23,9 k24,2 k při 3200 ot/min. | Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 22,9 kW30,7 k31,2 k při 2500 ot/min. | Jmenovitý výkon podle SAE J1995: 27,4 kW36,7 k37,2 k při 2500 ot/min. |
Výkon vývodového hřídele (PTO) | 12,8 kW17,2 k | 18 kW24,2 k | 22,7 kW30,4 k |
Jmenovité otáčky motoru | 3200 otáček za minutu | 2500 otáček za minutu | 2500 otáček za minutu |
Typ | Diesel | Přímé vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ vstřikovacího čerpadla | Nepřímé vstřikování | Přímé vstřikování | Přímé vstřikování |
Plnění | Atmosférické | Atmosférické | Turbodmychadlo |
Válce/objem | Tři válce: 1 267 | Tři válce: 1 642 | Tři válce: 1 568 |
Počet válců | 3 | 3 | 3 |
Mazání | Tlakové | Tlakové | Tlakové |
Chladicí systém | Kopalinové | Kapalinové | Kapalinové |
Točivý moment motoru při jmenovitých otáčkách | 53,1 Nm | 87,5 Nm | 104,7 Nm |
Objem palivové nádrže | 20,4 L | 32 L | 32 L |
ELEKTRICKÉ | |||
Velikost baterie | 500 CCA | 500 CCA | 500 CCA |
Alternátor (12 V) | 40 ampér | 85 ampér | 85 ampér |
PALIVOVÝ SYSTÉM | |||
Typ | Nepřímé vstřikování | Přímé vstřikování | Přímé vstřikování |
Spotřeba paliva | |||
Řízení | Posilovač řízení | Posilovač řízení | Posilovač řízení |
Tempomat | Standardní | Standardní | Standardní |
Uzávěrka diferenciálu | Ano | Ano | Ano |
PNEUMATIKY | |||
Přední strana | R3 Turf: 23x8.50-12R3 Radial: 220/55-R12R4 Industrial: 23x8.50-12 | R1 Ag 7.00-12R3 Turf 23x8.50-14R4 Industrial 23x8.50-14R3 Turf Radial 200/60 R15 | R1 Ag 7.00-12R3 Turf 23x8.50-14R4 Industrial 23x8.50-14R3 Turf Radial 200/60 R15 |
Zadní | R3 Turf: 12-16,5R3 Radial: R16R4 Industrial: 280/70 R16R4 12-16.5 | R1 Ag 12.4-16R3 Turf 14-17.5R4 Industrial 14-17.5R3 Turf Radial 300/70 R20 | R1 Ag 12.4-16R3 Turf 14-17.5R4 Industrial 14-17.5R3 Turf Radial 300/70 R20 |
RŮZNÉ | |||
Naklápěcí volant | Ano | Ano | Ano |
Zásuvka 12 V | Ano | Ano | Ano |
Motor
Motor využívá nejnovější technologie, které optimalizují spotřebu paliva, zlepšují ovládání a přesnost a snižují dopad na životní prostředí.
Systém Common Rail (CRS) optimalizuje spotřebu paliva a snižuje provozní náklady. Vysokotlaké vstřikování rozprašuje palivo na jemnější částice, které dokonaleji shoří. Výsledkem je lepší úspora paliva a nižší provozní náklady.
Elektronická řídicí jednotka (ECU) zajišťuje optimální kontrolu a přesnost paliva. ECU monitoruje a řídí motor. Nepřetržitě sleduje stav motoru a podle toho upravuje dodávku paliva, aby byl zajištěn optimální výkon a emise.
Motor je dodáván se systémem následné úpravy výfukových plynů. Systém pracuje automaticky. Výfukový filtr se skládá z filtru pevných částic (DPF), který zachycuje pevné částice (PM) obsažené ve výfukových plynech. Pomocí přirozeného čisticího procesu je většina částic PM zachycených ve výfukovém filtru odstraněna teplem proudu výfukových plynů vznikajícím při běžném používání. V situacích nízké teploty, otáček motoru nebo faktoru zatížení se spustí aktivní čisticí cyklus. V tomto čisticím cyklu se teplota výfukových plynů zvyšuje vstřikováním dodatečného paliva během výfukového zdvihu při běžném provozu vozidla do dieselového oxidačního katalyzátoru (DOC).
Po mnoha hodinách provozu může výfukový filtr vyžadovat servisní úkon odstranění popela.
DOC/DPF
V závislosti na zatížení traktoru, jakož i na okolní teplotě, vlhkosti a otáčkách motoru se může filtr DPF zanášet pevnými částicemi, a vyžadovat tak čištění. Čištění filtru je určeno jednou ze tří podmínek:
Předepsaný časový odhad potřebného čištění filtru
Snímače tlaku DOC/DPF
Odhad nahromadění částic na základě podmínek zatížení.
Jakmile je splněna jedna ze tří podmínek, dojde k vyčištění filtru. Existují tři různé typy procesů čištění filtrů:
Pasivní čištění filtru
Aktivní čištění filtru
čištění zaneseného filtru
Pasivní čištění filtru
Pasivní čištění filtru probíhá přirozeně, když motor generuje dostatek tepla k oxidaci pevných částic. Tento automatický proces probíhá nepřetržitě za normálních provozních podmínek. Během pasivního čištění filtru se na displeji nezobrazují žádné ikony ani symboly traktoru.
POZNÁMKA: Pasivní čištění filtru nevyžaduje žádnou účast obsluhy a nedochází k přerušení provozu traktoru.
Aktivní čištění filtru
Pokud nelze dosáhnout podmínek (teplota, zatížení nebo rychlost) pro pasivní čištění filtru, pak se pevné částice odstraňují pomocí aktivního čištění filtru.
Pro dosažení požadovaných podmínek řídí řízení teploty výfukových plynů (ETM) zahájení a trvání aktivního čištění filtru. ETM může upravovat řadu parametrů motoru a/nebo vstřikovat malé množství paliva do proudu výfukových plynů po krátkou dobu. Palivo se změní na páru a chemicky reaguje s katalyzátory v DOC za vzniku tepla, které oxiduje částice.
Je důležité poznamenat, že v žádném okamžiku nedochází k zapálení paliva v DOC/DPF a nedochází k přerušení provozu traktoru.
Stejně jako pasivní čištění filtrů nevyžaduje aktivní čištění filtrů žádnou účast obsluhy a nedochází k přerušení provozu traktoru.
Čištění zaneseného filtru
V některých případech, kdy pasivní a aktivní čištění filtru zcela nevyčistilo pevné částice ze systému, může být nutné provést čištění zaneseného filtru. K čištění filtru v zaneseném stavu bude muset dojít s největší pravděpodobností pouze tehdy, pokud bylo automatické čištění filtru po delší dobu vypnuto a byla ignorována několikanásobná upozornění na zapnutí čištění filtru nebo pokud byl traktor používán při nízkém zatížení. Kromě toho, pokud byl proces automatického čištění filtru několikrát úmyslně přerušen nebo pokud aktivní čištění filtru mnohokrát selhalo z důvodu selhání součásti, může být požadováno čištění filtru v zaneseném stavu. V těchto vzácných případech bude muset obsluha traktor odstavit a spustit proces čištění filtru.
Proces čištění zaneseného filtru musí být aktivován na základě používání a provozu traktoru. Proces bude trvat přibližně 30 minut. Další podrobnosti naleznete v příručce obsluhy.
Emisní systém tohoto motoru neustále monitoruje úroveň sazí v traktoru a zajišťuje, aby byl traktor vždy ve špičkovém stavu. Tím je zajištěn vysoký výkon za všech okolností.
POZNÁMKA: Počet hodin od poslední regenerace a procentuální úroveň sazí lze zobrazit na LCD displeji.
Motor Yanmar řady TNV nabízí tyto funkce:
Úsporná konstrukce válce odlévaného do bloku pro dobré chlazení a dlouhou životnost.
Přímé vstřikování paliva zlepšuje
startování
Vstřikuje palivo přímo do horní části pístů pro účinnější spalování
Vyvíjí větší výkon na galon paliva než motory s nepřímým vstřikováním paliva
Písty z hliníkové slitiny jsou lehké, což snižuje zatížení ojničních ložisek a poskytuje dobré vlastnosti přenosu tepla konstrukce
umožňuje přísnější tolerance a neutralizuje roztažnost pístu, což snižuje hluk způsobený údery pístu.
Horní kroužky jsou na pístu výše a používá se tenčí těsnění hlavy, které výrazně snižuje objem nespálených odpadních plynů a zvyšuje účinnost spalování.
Ozubená kola časování a hnací kola vstřikovačů mají šikmý profil, který snižuje hlučnost motoru.
Palivový systém s automatickým vypouštěním
Pokud traktoru dojde palivo, není třeba systém plnit plnicím čerpadlem
Systém sám napouští vstřikovací čerpadlo, potrubí a vstřikovače, čímž zajišťuje rychlou obnovu paliva pro snadnější startování
Vysokokapacitní mazací systém dodává pod tlakem filtrovaný olej do všech ložisek motoru, což zajišťuje dlouhou životnost
Palivový filtr s vyměnitelným prvkem
Odlučovač vody s přídavným vyměnitelným filtračním prvkem
Průhledná nádržka na chladicí kapalinu umožňuje obsluze kontrolovat hladinu chladicí kapaliny bez nutnosti demontáže víčka chladiče
Suchý typ čističe vzduchu s bezpečnostním prvkem
Konstrukce se dvěma prvky pro větší ochranu motoru
Indikátor servisu čističe vzduchu je standardní výbavou všech modelů a upozorňuje obsluhu na přístrojových panelech
Snadný přístup ke kontrolním a plnicím místům motoru na pravé straně traktoru po sejmutí bočních panelů
Yanmar je ochranná známka společnosti Yanmar Co., Ltd.
Snadno použitelná hydrostatická převodovka (HST) zvyšuje produktivitu
Traktory 2032R a 2038R jsou vybaveny dvoustupňovou hydrostatickou převodovkou (HST) zabudovanou do skříně převodovky z hliníkového tlakového odlitku. Kapalina pod tlakem přenáší výkon motoru na hnací kola prostřednictvím uzavřeného uspořádání čerpadla a motoru. Nekonečný počet pojezdových rychlostí umožňuje obsluze přizpůsobit rychlost traktoru dané práci.
Žádná spojka pro rychlé a snadné změny směru jízdy.
Nožní pedály Twin Touch™ pro rychlé a snadné ovládání vpřed/vzad
Chladič převodového oleje chladí převodový olej pro delší životnost převodovky
Bezpečnostní prvky převodovky HST zahrnují:
Traktor se rozjede pouze s řadicí pákou v neutrální poloze.
Pokud je zařazen pojezd při otočení klíčku do startovací polohy, přístrojová deska dá obsluze pokyn k přeřazení na neutrál.
Motor se vypne, pokud obsluha opustí sedadlo a je zapnutý vývodový hřídel (PTO).
Nožní ovládání Twin Touch
Nožní ovládání Twin Touch
Klíčové výhody John Deere - Nožní ovládání Twin Touch od společnosti John Deere nabízí několik klíčových výhod oproti konkurenčním modelům traktorů HST.
Některé konkurenční hydrostatické traktory používají pro ovládání HST nožní ovládání v provedení se šlapacím pedálem (prstovým kolem).
Vyžaduje, aby obsluha používala ke změně směru jízdy jak prsty na nohou, tak paty, což vede ke zvýšené únavě obsluhy
Konfigurace Twin Touch také usnadňuje posunutí traktoru dopředu nebo dozadu (např. při připojování k nářadí).
Integrované hydrostatické čerpadlo a hydromotor
Výrobce Sauer-Danfoss® dodává integrované čerpadlo a motor; tím je zajištěno, že komponenty jsou vzájemně sladěny, což zajišťuje maximální účinnost
Poskytuje pevnost a odolnost potřebnou pro provoz takových přídavných zařízení, jako jsou nakladače a rypadla.
Jedna nádrž (s jedním kontrolním a plnicím místem) pro převodovku, diferenciál a hydraulický systém urychluje každodenní údržbu
Mechanicky ovládané nožní pedály Twin Touch umožňují obsluze volit oba směry jízdy a rychlost pouhým dotykem prstů na noze
Tempomat
Elektronický tempomat je standardní výbavou traktorů 2032R a 2038R. Tempomat se elektronicky zapíná a vypíná pomocí přepínače umístěného na pravé konzole.
Udržuje požadovanou rychlost jízdy vpřed bez nutnosti dotýkat se pedálu pro jízdu vpřed.
Chcete-li tempomat vypnout, sešlápněte brzdový pedál nebo vypněte přepínač tempomatu.
Sauer-Danfoss je ochranná známka společnosti Sauer-Danfoss Incorporated.
Pracoviště obsluhy je pohodlné a komfortní
Pracoviště obsluhy bylo navržena tak, aby umožňovala větší pohodlí obsluhy a lepší viditelnost. Ergonomické uspořádání a pohodlné barevné označení ovládacích prvků umožňují snadnou identifikaci a obsluhu. Konstrukce pracoviště obsluhy umožňuje obsluze sedět „uvnitř“, nikoliv „na“, což poskytuje pohodlí a větší stabilitu.
Níže jsou uvedeny další klíčové vlastnosti pracoviště obsluhy traktorů 2032R a 2038R:
Šikmá konstrukce kapoty zajišťuje lepší viditelnost
Dostatek prostoru pro pohodlnou obsluhu
Držák na poháry, několik odkládacích přihrádek a 12V zásuvka zajišťují přehledné pracoviště obsluhy.
Pogumovaná podlahová rohož pro snížení vibrací a hluku
Stupňovitá plošina obsluhy usnadňuje nastupování a vystupování z traktoru
Velká a snadno uchopitelná madla na blatnících pomáhají obsluze při nastupování a vystupování z traktoru
Ovládací prvky byly vyvýšeny a integrovány do blatníku pro pohodlí obsluhy a snadné používání
Velké, snadno čitelné nálepky poskytují jasné pokyny pro zkušené i nezkušené obsluhy
Přední horizontální výfuk pro lepší viditelnost obsluhy
Pokud obsluha opustí sedadlo traktoru, když je zapnutá převodovka, střední vývodový hřídel nebo zadní vývodový hřídel, motor se vypne
Pro aplikace, kde je vyžadována obsluha vývodového hřídele mimo sedadlo, musí být splněna následující kritéria: převodovka v neutrálu, zapnutá parkovací brzda a volič vývodového hřídele nastavený pouze na zadní vývodový hřídel. Konkrétní pokyny naleznete v návodu k obsluze.
Speciálně navržené panely vedou proud horkého vzduchu z motorového prostoru pod traktor, nikoli přímo na obsluhu.
Levý boční schod
Levý boční schůdek umožňuje snadné nastupování a vystupování z traktoru.
Stupátko pro nohy má protiskluzový povrch
Prémiové sedadlo
Prémiové sedadlo s vysokým opěradlem
Silné, měkké polstrování tohoto sedadla zajišťuje hladkou a pohodlnou jízdu s přidanou odolností proti povětrnostním vlivům z vinylu námořní kvality, který se snadno čistí. Vysoké, vroubkované opěradlo usnadňuje obsluze otáčení, aby viděla na zadní nářadí.
Sedadlo se pro pohodlí obsluhy nastavuje dopředu/dozadu.
Sedadlo se vyklápí dopředu, aby bylo chráněno před povětrnostními vlivy
Vysoké opěradlo a loketní opěrky jsou v základní výbavě a umožňují pohodlnější ovládání
Funkce zatahování bezpečnostního pásu zabraňuje zamotání bezpečnostního pásu do závěsu sedadla a ovládacích prvků
Mezi klíčové vlastnosti stanoviště obsluhy patří:
Konstrukce sklápěcího volantu v základní výbavě traktorů 2032R a 2038R
Umožňuje obsluze nastavit volant do nejpohodlnější polohy
Poskytuje dodatečný volný prostor pro obsluhu při nastupování a vystupování z traktoru
Umožňuje snadný návrat do zcela zvednuté polohy
Poskytuje dostatek prostoru pro pohodlnou obsluhu
Sklopný volant
Snadné sklápění ochranného rámu ROPS umožňuje používání nebo parkování traktoru v prostředí s nízkou světlou výškou
Volitelná funkce iMatch™ Quick-Hitch umožňuje snadné připojování nářadí
Rychloupínací zařízení iMatch (LVB25976)
Jednou z největších obav obsluhy jsou potíže s připojováním nářadí k traktoru. Společnost John Deere tento problém vyřešila pomocí funkce iMatch Quick-Hitch.
Závěs iMatch Quick-Hitch umožňuje snadné připojení a zaručené uchycení všech nářadí kategorie 1, které jsou navrženy tak, aby splňovaly normu American Society of Agricultural and Biological Engineers (ASABE) kategorie 1 S278.6 pro rychloupínací závěsy.
Máte zájem o tento produkt? Zanechte na sebe kontakt a my se s Vámi spojíme.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.