00 Kč

John Deere řady 3

Značka:
John Deere
Obchodní číslo:
0006822

Kontaktní osobaVESELÝ Petr

Popis

John Deere 3025E, 3038E, 3033R, 3039R, 3046R

Jeden traktor pro nespočet úkolů

Stavební práce, sekání, kopání, obdělávání půdy - od rána do večera - to vše je součástí každodenní práce. Proto jsme se při vývoji kompaktních traktorů řady 3 zaměřili na špičkovou kvalitu v každé oblasti.

MODEL MOTOR NEJVYŠŠÍ RYCHLOST PŘEVODOVKA - HYDROASTAT HMOTNOST VLEKU HMOTNOST BEZ KABYNY / S KABINOU
3025E 24,4 HP (18.2 kW) při 2400 1/min (nach ECE R-120) 23 km/h eHydro™ převodovka s 2 pedály 2000 kg 1053 kg
3038E 36,7 HP (27.4 kW) při 2500 1/min (nach ECE R-120) 23 km/h eHydro™ převodovka s 2 pedály 2000kg 1053 kg
3033R 31,8 HP (23.7 kW) při 2600 1/min (nach ECE R-120) 30,6 km/h eHydro™ převodovka s 2 pedály s kabinou: 2,450 kg bez: 2,190 kg 1400kg / 1700kg
3039R 38,2 HP (28.5kW) při 2600 1/min (nach ECE R-120) 30.6 km/h ePRT (PowrReverser™ převodovka) s kabinou: 2450 kg bez: 2190 kg 1400kg / 1700kg
3046R 44,7 HP (33.3 kW) při 2600 1/min (nach ECE R-120) 30,6 km/h eHydro™ převodovka s 2 pedály s kabinou: 2450 kg bez: 2190 kg 1400kg / 1700kg

Hlavní funkce

Zobrazit všechny

Atraktivní design zajišťuje lepší viditelnost a snadnou údržbu.

Výrazný design traktoru je atraktivní i funkční a připomíná design větších traktorů. Mezi výhody tohoto designu patří

  • Traktor je snadno rozpoznatelný jako model John Deere
  • Upravená konstrukce pevné mřížky chladiče a bočních krytů kapoty umožňuje optimální utěsnění chladiče.
  • Místo pro údržbu integrované v přední mřížce pro snadný přístup k baterii
  • Halogenové světlomety integrované do konstrukce
    • Prémiové rámečky světlometů ve stylu automobilové techniky
  • Výrazný design v souladu s modelovou řadou John Deere
  • Díky agresivní, skloněné kapotě vypadá design traktoru, jako by byl odlit z jedné formy, a zároveň se zlepšuje viditelnost.

Výsledkem je jedinečný design a pohodlné ovládání.

 

MOTOR

Tříválcový vznětový motor řady Yanmar TNV má vysokou rezervu točivého momentu, která poskytuje dostatečný výkon i při vysokém zatížení.

Emise a hlučnost motoru jsou nižší. Motor splňuje všechny současné emisní normy Stage V.

3033R

Vzduchem chlazený vznětový motor Yanmar 3TNV88C o objemu 1 642 litrů poskytuje traktoru 3033R výkon 31,8 k (23,7 kW).

Model

Počet válců

Posunutí

Jmenovitá rychlost

Výkon motoru*

Výkon motoru v k*

Výkon vývodového hřídele*

3033R

3

1,642 l

2600

23,7 kW (31,8 k)

32,2 HP

17,6 kW (23,6 k)

3039R

Vznětový motor Yanmar 3TNV86CT CR o objemu 1 496 litrů s turbodmychadlem poskytuje traktoru 3039R výkon 38,2 k (28,5 kW).

Model

Počet válců

Posunutí

Jmenovitá rychlost

Výkon motoru*

Výkon motoru v k*

Výkon vývodového hřídele*

3039R

3

1,496 l

2600

28,5 kW (38,2 k)

38,7 HP

23,3 kW (31,3 k)

3046R

Vznětový motor Yanmar 3TNV86CHT CR se zdvihovým objemem 1,496 litru, turbodmychadlem a mezichladičem poskytuje traktoru 3046R výkon 44,7 k (33,3 kW).

Model

Počet válců

Posunutí

Jmenovitá rychlost

Výkon motoru*

Výkon motoru v k*

Výkon vývodového hřídele*

3046R

3

1,496 l

2600

33,3 kW (44,7 k)

45,3 HP

25,4 kW (34,1 k)

* Výkon motoru v PS (kW), brutto SAE J1995: 45,3 (33,34) při 2600 ot/min, PS

Motor využívá nejmodernější technologie, které optimalizují spotřebu paliva, zlepšují ovládání a přesnost a snižují dopad na životní prostředí.

Systém Common Rail (CRS) snižuje spotřebu paliva, a tím i provozní náklady (ve srovnání s motory bez technologie CRS). Vysokotlaké vstřikování rozprašuje palivo na jemnější částice, které lépe shoří. To vede k hospodárnější spotřebě paliva a nižším provozním nákladům.

Elektronická řídicí jednotka (ECU) zajišťuje optimální kontrolu a přesnost paliva. ECU monitoruje a řídí funkce motoru. Neustále sleduje stav motoru a podle toho upravuje dodávku paliva, aby byl zajištěn optimální výkon a emise.

Motor je vybaven systémem následného zpracování výfukových plynů. Systém pracuje automaticky. Skládá se z filtru pevných částic (DPF), který zadržuje jemný prach obsažený ve výfukových plynech. Pomocí přirozeného čisticího procesu je většina pevných částic, které zůstávají ve výfukovém filtru, odstraněna teplem konstantního proudění výfukových plynů. V situacích s nízkou teplotou, otáčkami motoru nebo faktorem zatížení se spustí aktivní cyklus čištění. Teplota výfukových plynů se zvyšuje vstřikováním dodatečného paliva do oxidačního katalyzátoru vznětových motorů (DOC) během výfukového zdvihu při běžném provozu vozidla.

Média

Video

Chcete dostávat lákavé nabídky přímo do své e-mailové schránky?

Zobrazit aktuální newsletter

O nás

Jsme profesionální a především ryze český e-shop, který je svým zaměřením na širokou zemědělskou veřejnost největší ve své kategorii.

Můžeme se pochlubit více než 60letou tradicí a zkušenostmi.

Toto vše z nás dělá jedničku na trhu se zemědělskou technikou u nás.

Kontakt

Telefon centrála: +420 389 012 211
Email centrála: info@agrozet.cz
Email e-shop: eshop@agrozet.cz
Kompletní kontakty

AGROZET České Budějovice, a.s.
U Sirkárny 501/30
370 04 České Budějovice
Česká republika