Základní model s olověnou baterií bez balancéru. Pro jízdu delší než jednotky kilometrů je doporučeno přikoupit balancér k prodloužení životnosti baterií. Brzdy jsou 2 pákové nezávislé, přední hydraulické kotoučové. Více v popisu.
Čtyřkolový elektrický skútr Selvo 41000 a jeho varianty jsou dopravní prostředky 21 století. V minulosti používané hlučné a nákladné mopedy s chybějícím výkonem nyní střídají elektro skútry. Pokud jde o značku Selvo, jsou navíc i stabilní, snadno ovladatelné a tak vhodné mimo jiné i pro méně obratné osoby jako jsou senioři, osoby se zdravotním postižením apod. Ideálně se pro ně hodí k návratu do aktivního života i k dojíždění do práce, na nákup, na procházku se psem atd. Na strojích si však plno zábavy užijí i čistě volnočasoví nadšenci. Čtyřkolky Selvo se nabízejí v různých variantách baterie a brzdy pro různě zdatné uživatele a různou životnost baterií. Vždy však s výjimečným silovým převodem, který hbitě a plynule reaguje na otočení rukojeti s ovladačem výkonu a to i ve velmi kopcovitém terénu nebo při rozjezdu z křižovatky. Pro méně zdatné osoby lze jednoduše snížit maximální rychlost a stroj se tak stává bezpečným i pro ty, kteří se jinak bojí jízdy na jakémkoliv vozidle. Nevadí, že neumíte jezdit na kole, nemusíte držet rovnováhu. Stabilitu zajišťuje široký rozchod kol, nízké těžiště, kvalitní odpružení a pneumatiky. I tak ale bez problému projedete běžnými dveřmi o šířce 80cm. Díky designu připomínajícímu motocykl si budete připadat důstojně a stylově i v provozu. Vozidlo je certifikováno jako jízdní kolo a v provozu se tak pohybujete jako cyklista se všemi povinnostmi a náležitostmi, které pro cyklisty platí. Výbava jako je zamykatelný úložný box a odkládací prostor na drobnosti jistě také přijdou vhod každému uživateli, ať už na nákup nebo výlet.
Jedná se o vlajkovou loď mezi elektrickými čtyřkolkami na trhu. Lze ji používat i pro pravidelnou jízdu v desítkách kilometrů na nabití. Dojezd na nabití až 55km (v závislosti na fyzikálních vlivech) je možné absolvovat pravidelně bez újmy baterií (narozdíl od olověných). Baterii lze vyjmout a nabíjet mimo stroj v domácnosti. Hodí se pro seniory, osoby s hendikepem i zcela zdravé jedince dojíždějící několik kilometrů do práce. Vyniká zejména extrémně nízkými náklady na provoz i údržbu a to i proto, že životnost speciální lithiové baterie typu LiFePO4 bývá okolo 3000 až 5000 nabíjecích cyklů (mnohem déle než u Li-ion baterií). Většinou tedy slouží při dodržení základní údržby přes 10-12 let na stejnou baterii, což je unikátně dlouhá doba. Náklady na nabíjení se přitom obvykle pohybují jen okolo 0,1 Kč/km. Tato varianta s lithiovou baterií je tedy sice v pořizovací ceně o něco dražší, v dlouhodobém horizontu však bude nejlevnější, protože nebude nutné měnit baterie tak často. Rozdíl je až 10-násobně delší životnost baterie. Brzdy se aktivují ručně brzdovými pákami na řídítkách podobně jako u běžných skútrů. Tento model nemá automatickou brzdu, ale přední brzdy jsou velmi účinné hydraulické kotoučové a stačí tak menší síla při tlaku na páčku brzdy.
Elektrická čtyřkolka Selvo 41000 je osazena stejným silným motorem s převodovkou do síly. Elektřinu uchovává soustava 5 speciálních trakčních gelových olověných baterií. Dojezd až 50km* na nabití. Pro pravidelné nájezdy přes 10km doporučujeme přiobjednat balancér baterií, který výrazně prodlouží jejich životnost. Baterie nelze uživatelsky vyjmout nabíjení probíhá připojením nabíječky do stroje. Brzdy se aktivují ručně brzdovými pákami na řídítkách podobně jako u běžných skútrů. Tento model nemá automatickou brzdu, ale přední brzdy jsou velmi účinné hydraulické kotoučové a stačí tak menší síla při tlaku na páčku brzdy.
Elektrická čtyřkolka Selvo 41000EB je osazena stejným silným motorem s převodovkou do síly. Elektřinu uchovává soustava 5 speciálních trakčních gelových olověných baterií. Dojezd až 48km* na nabití. Pro pravidelné nájezdy přes 10km doporučujeme přiobjednat balancér baterií, který výrazně prodlouží jejich životnost. Baterie nelze uživatelsky vyjmout nabíjení probíhá připojením nabíječky do stroje. Brzdy jsou u tohoto modely 3 nezávislé z nichž jedna je automatická (elektromagnetická) brzda, která vozík zastaví při puštění akcelerátoru (plynu). Výjimečně ladně a bez couvnutí se rozjedete také v kopci, kde vás tato brzda doslova "podrží" než přidáte "plyn" a rozjedete se. Vozík je ale vybaven i dvěma dalšími brzdami, které se ovládají pákami na řídítkách. Přední brzda je hydraulická kotoučová. Umožní vám tak zastavit s mnohem kratší brzdnou drahou díky možnosti okamžitě kola zablokovat. Všechny tyto 3 brzdy jsou nezávislé, proto je i v případě závady zachována maximální bezpečnost.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.